WIADOMOŚCI

Chigo Agency z nową identyfikacją i rozszerzonymi kompetencjami

redakcja  PR 11.01.2018, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

Przełom roku przyniósł duże zmiany w poznańskiej agencji Chigo. Rozbudowa zespołu o specjalistów z takich dziedzin jak strategia komunikacji czy media społecznościowe, pozwoliły w ostatnich dwóch latach na rozszerzenie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami oraz rekrutację nowych. Zmiany te leżały także u podstaw prac rebrandingowych samej agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chigo-agency-z-nowa-identyfikacja-i-rozszerzonymi-kompetencjami,35090,artykul.html

Agencja, dotąd znana jako Chigo Design, słowo „Design” w swojej nazwie zastąpiła słowem „Agency". Ta pozornie nieduża zmiana symbolizuje rozszerzenie kompetencji Chigo. Agencja posiada zespół, który pozwala na realizację kompleksowej obsługi marek, od strategii, przez brand design, po działania kampanijne. Bardzo silną stroną Chigo są także działania contentowe (portale: eggsperci.pl czy fun-gi.pl) oraz obsługa mediów społecznościowych.

Odświeżeniu uległo też logo oraz cały wizerunek Chigo, tłumaczący na nowo filozofię działania agencji. Do prac nad elementami identyfikacji zaproszono ilustratora Jarosława Danilenko.

ilustracjastrzałka

Nowy wizerunek oraz rozbudowane case study dostępne na www.chigo.agency

Do stałych Klientów Chigo należą: Volkswagen, Rankomat, Kotlina Natury czy działająca międzynarodowo włoska marka Salvador Woodworking Machinery. Agencja współpracuje także z takimi firmami jak: Idea Bank, BZ WBK, Espiro, Inpost, Agora oraz British American Tobbaco.

Źródło: Chigo

Raporty Signs.pl
    logo brandinglogo design
WIĘCEJ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

 
wtorek 23.01.2018, 112 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone