logo
WIADOMOŚCI

Chigo Agency z nową identyfikacją i rozszerzonymi kompetencjami

redakcja  PR 11.01.2018, przeczytano 384 razy
ilustracjastrzałka

Przełom roku przyniósł duże zmiany w poznańskiej agencji Chigo. Rozbudowa zespołu o specjalistów z takich dziedzin jak strategia komunikacji czy media społecznościowe, pozwoliły w ostatnich dwóch latach na rozszerzenie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami oraz rekrutację nowych. Zmiany te leżały także u podstaw prac rebrandingowych samej agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chigo-agency-z-nowa-identyfikacja-i-rozszerzonymi-kompetencjami,35090,artykul.html

Agencja, dotąd znana jako Chigo Design, słowo „Design” w swojej nazwie zastąpiła słowem „Agency". Ta pozornie nieduża zmiana symbolizuje rozszerzenie kompetencji Chigo. Agencja posiada zespół, który pozwala na realizację kompleksowej obsługi marek, od strategii, przez brand design, po działania kampanijne. Bardzo silną stroną Chigo są także działania contentowe (portale: eggsperci.pl czy fun-gi.pl) oraz obsługa mediów społecznościowych.

Odświeżeniu uległo też logo oraz cały wizerunek Chigo, tłumaczący na nowo filozofię działania agencji. Do prac nad elementami identyfikacji zaproszono ilustratora Jarosława Danilenko.

ilustracjastrzałka

Nowy wizerunek oraz rozbudowane case study dostępne na www.chigo.agency

Do stałych Klientów Chigo należą: Volkswagen, Rankomat, Kotlina Natury czy działająca międzynarodowo włoska marka Salvador Woodworking Machinery. Agencja współpracuje także z takimi firmami jak: Idea Bank, BZ WBK, Espiro, Inpost, Agora oraz British American Tobbaco.

Źródło: Chigo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Api.pl wspiera młodych projektantów
Wspierani przez API.PL młodzi projektanci, zostali zauważeni, a ich kolekcje wykorzystujące druk na tekstyliach docenione.
HP prezentuje nowe drukarki wielkoformatowe HP Designjet Z6 oraz Z9+
HP ponownie akcentuje swoją obecność na jednym z największych wydarzeń poświęconych fotografii w Europie. Fotofestiwal 2018 koncentruje się tym razem na relacji między człowiekiem, a naturą. Organizatorzy wydarzenia zaprosili do programu głównego artystów i kuratorów, którzy dokumentują świadomość ekologiczną i wyrażają ją w formie zdjęć. HP...
Opus B Brand Design: Rebranding marek CRH
Zespół Opus B Brand Design przygotował rebranding marek CRH Company w Polsce.
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami. Rekordowe okazały...
Sony uruchamia w Europie portal α Universe
Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii.
 
niedziela 15.07.2018, 141 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone