logo
WIADOMOŚCI

Chigo Agency z nową identyfikacją i rozszerzonymi kompetencjami

  PR 11.01.2018, przeczytano 419 razy
ilustracjastrzałka

Przełom roku przyniósł duże zmiany w poznańskiej agencji Chigo. Rozbudowa zespołu o specjalistów z takich dziedzin jak strategia komunikacji czy media społecznościowe, pozwoliły w ostatnich dwóch latach na rozszerzenie zakresu współpracy z dotychczasowymi Klientami oraz rekrutację nowych. Zmiany te leżały także u podstaw prac rebrandingowych samej agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chigo-agency-z-nowa-identyfikacja-i-rozszerzonymi-kompetencjami,35090,artykul.html

Agencja, dotąd znana jako Chigo Design, słowo „Design” w swojej nazwie zastąpiła słowem „Agency". Ta pozornie nieduża zmiana symbolizuje rozszerzenie kompetencji Chigo. Agencja posiada zespół, który pozwala na realizację kompleksowej obsługi marek, od strategii, przez brand design, po działania kampanijne. Bardzo silną stroną Chigo są także działania contentowe (portale: eggsperci.pl czy fun-gi.pl) oraz obsługa mediów społecznościowych.

Odświeżeniu uległo też logo oraz cały wizerunek Chigo, tłumaczący na nowo filozofię działania agencji. Do prac nad elementami identyfikacji zaproszono ilustratora Jarosława Danilenko.

ilustracjastrzałka

Nowy wizerunek oraz rozbudowane case study dostępne na www.chigo.agency

Do stałych Klientów Chigo należą: Volkswagen, Rankomat, Kotlina Natury czy działająca międzynarodowo włoska marka Salvador Woodworking Machinery. Agencja współpracuje także z takimi firmami jak: Idea Bank, BZ WBK, Espiro, Inpost, Agora oraz British American Tobbaco.

Źródło: Chigo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
Panasonic wprowadził na rynek wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1
Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.
Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made
Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.
„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych
Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone