logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chigo Design dla abc Formy Siedzenia – Sitag Polska

  PR 15.03.2009, przeczytano 3210 razy
ilustracjastrzałka

Agencja kreatywna Chigo Design zaprojektowała grafikę do limitowanej linii foteli dla firmy abc Formy Siedzenia – SITAG Polska. Limitowana seria PREMIUM, która właśnie ujrzała światło dzienne, powstała z myślą o indywidualistach, ceniących rozwiązania niebanalne i nowoczesny polski design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chigo-design-dla-abc-formy-siedzenia--sitag-polska,8661,artykul.html

– Chęć odnalezienia nowego, kolejnego zastosowania dla grafiki użytkowej to kluczowy powód, jaki towarzyszył nam podczas prac nad tworzeniem motywów do foteli z kolekcji SITAG PREMIUM – mówi Tomasz Szurkowski, współtwórca agencji.

Motywy nadrukowano z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii przenoszenia grafik na tkaniny o specjalnych parametrach. Chigo Design zadbało, aby kreacje nawiązywały do najnowszych trendów w grafice użytkowej, a równocześnie były niebanalne i prowokujące.

– Chcemy intrygować. Balansujemy pomiędzy tradycją i nowoczesnością, odwołujemy się do motywów bajkowych, regionalnych czy postindustrialnych, chcemy sprawić, aby każda grafika była otwarta na różne interpretacje – dodaje Szurkowski.

Poznańska agencja Chigo Design pracowała przy projektach m.in. dla Audi, Ford Bemo Motors, Toyota, Hitachi, Scan Holiday, Itaka, British American Tobbaco Polska, Allegro, DGA SA, Garmin, Microsoft, Grupy Raben, SEB Private Banking, Invest Bank, Grupy Nickel i wielu innych.

Kolekcję foteli można zobaczyć na stronie www.sitag.pl/premium – również zaprojektowanej przez agencję.

Źródło: Chigo Design

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764