logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chivas Regal rusza z kampanią promocyjną w największych sieciach handlowych

  PR 29.11.2019, przeczytano 211 razy

Marka szkockiej whisky CHIVAS Regal z portfolio Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła kampanię promocyjną w największych sieciach handlowych w Polsce. Z początkiem listopada na półkach pojawiły się butelki whisky w opakowaniach z wizerunkami ambasadorów kampanii „Success is a blend” – Magdaleny Cieleckiej, Macieja Musiała oraz Jarka Kuźniara. Wsparciem działań są specjalnie oznakowane sekcje w wybranych sklepach z brandingiem kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chivas-regal-rusza-z-kampania-promocyjna-w-najwiekszych-sieciach-handlowych,384925,artykul.html

W połowie października br. marka CHIVAS wraz z wyjątkowymi ambasadorami zainicjowała kampanię „Success is a blend”,  w której podejmuje próbę opisania sukcesu na nowo. Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarek Kuźniar to wyraziste osobowości, z których każda jest unikalną indywidualnością. Inspirują talentem, determinacją, pasją i empatią. Stanowią wyjątkową mieszankę cech każdego z osobna i jednocześnie całkowicie niepowtarzalny blend jako zespół. Kampania „Success is a blend” pokazuje ich historie inspirując do celebrowania sukcesu, poszukiwania niesamowitych doświadczeń i czerpania z dziedzictwa braci Chivas.

Wraz ze startem kampanii na opakowaniach Chivas 12YO, Extra, XV i 18YO, pojawiły się specjalne owijki z wizerunkiem ambasadorów, a dodatkowo na butelce Chivas 12YO dedykowana zawieszka nt. projektu „Success is a blend”. Każdy z ambasadorów kampanii odzwierciedla wartości bliskie wybranemu wariantowi whisky.

Chivas 18YO przypisany jest Magdalenie Cieleckiej – aktywistce, inspiratorce i estetce. To blend aż 85 nut smakowych, idealnie zrównoważony i wyjątkowo gładka mieszanka smaków ciemnej czekolady z wielowarstwowymi aromatami suszonych owoców i maślanego toffi. Chivas XV sygnowane jest przez Macieja Musiała – perfekcjonistę, dżentelmena i marzyciela. Piętnastoletnia szkocka to mieszanka wyrafinowanych aromatów owocowych, otoczonych smakiem cukierków butterscotch i karmelkowych toffi, dopełnionych nutą wanilii. Odkrywca, opiniotwórca i erudyta Jarek Kuźniar, odzwierciedla charakter Chivas 12YO oraz Chivas Extra. Oba warianty wyróżnia głębokość i wyrafinowanie smaku, czerpane z najdoskonalszych tradycji whisky tworzonego przez braci Chivas.

W ramach kampanii promocyjnej, w 30 halach Carrefour przez cały listopad będą funkcjonowały specjalne bramy wejściowe „Success is a blend” do sekcji alkoholowych oraz naklejki podłogowe. Ponadto w do końca grudnia w sklepach Carrefour oraz Leclerc, produkt będzie eksponowany na specjalnym drewnianym standzie. Dodatkowo w listopadzie i w grudniu w sieci Auchan, produkty marki CHIVAS będą eksponowane na półkach sklepowych poprzez rozwiązania przy półce typu giant shelf deco oraz shelf stopper.

Za opracowanie wizualne kampanii odpowiada IQ Marketing oraz DEDADI. Za dobór i pozyskanie gwiazd odpowiada Stars4Brands sp. z o.o. Obsługę PR projektu realizuje Hill+Knowlton Strategies. Zakup powierzchni handlowych koordynuje Wyborowa Pernod Ricard.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką
Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy...
W Żywcu ruszyła Świąteczna Zwrotka Ż
Marka Żywiec zachęca mieszkańców Żywca do oddawania butelek zwrotnych bez paragonu w świątecznej akcji na rzecz środowiska. Oddając butelki w specjalnej strefie, która stanęła na żywieckim Rynku, mieszkańcy wesprą posadzenie drzew tlenowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764