WIADOMOŚCI

Chłodniki Winiary wsparte kampanią reklamową

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 14.07.2017, przeczytano 171 razy
ilustracjastrzałka
Chłodniki Winiary wsparte kampanią reklamową

Wystartowała kampania promująca Chłodniki marki WINIARY.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chlodniki-winiary-wsparte-kampania-reklamowa,33121,artykul.html

Spoty wspierające produkty obejmują główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim wraz ze stacjami tematycznymi należącymi do tych grup, jak TVP, TVN i Polsat, a także kina – Cinema City i Multikino (kina standardowe i plenerowe).

Dwa 15-sekundowe spoty dotyczą dwóch odsłon chłodników marki WINIARY: buraczkowego i nowego smaku jagodowego. Prezentują także pomysł na ich oryginalny sposób podania oraz możliwości łączenia ich z ulubionym dodatkami.

Wsparciem efektu wizerunkowego produktów jest kampania digitalowa prowadzona na Facebooku, gdzie pojawią się spoty video oraz reklama display. 

Telewizyjną kampanię reklamową przygotowała agencja Publicis, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Papaya. Natomiast zakupem i doborem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Celem najnowszej kampanii jest zbudowanie świadomości produktów z linii chłodników WINIARY w tym tegorocznych nowości – smaku jagodowego i wiśniowego, a także pokazanie konsumentom sposobów ich podania w letnie dni.

Źródło: Winiary

www.winiary.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
wtorek 19.09.2017, 153 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone