logo
WIADOMOŚCI

Chłodniki Winiary wsparte kampanią reklamową

Mateusz Zawiślak  PR 14.07.2017, przeczytano 212 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promująca Chłodniki marki WINIARY.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chlodniki-winiary-wsparte-kampania-reklamowa,33121,artykul.html

Spoty wspierające produkty obejmują główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim wraz ze stacjami tematycznymi należącymi do tych grup, jak TVP, TVN i Polsat, a także kina – Cinema City i Multikino (kina standardowe i plenerowe).

Dwa 15-sekundowe spoty dotyczą dwóch odsłon chłodników marki WINIARY: buraczkowego i nowego smaku jagodowego. Prezentują także pomysł na ich oryginalny sposób podania oraz możliwości łączenia ich z ulubionym dodatkami.

Wsparciem efektu wizerunkowego produktów jest kampania digitalowa prowadzona na Facebooku, gdzie pojawią się spoty video oraz reklama display. 

Telewizyjną kampanię reklamową przygotowała agencja Publicis, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Papaya. Natomiast zakupem i doborem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Celem najnowszej kampanii jest zbudowanie świadomości produktów z linii chłodników WINIARY w tym tegorocznych nowości – smaku jagodowego i wiśniowego, a także pokazanie konsumentom sposobów ich podania w letnie dni.

Źródło: Winiary

www.winiary.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 59 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone