logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chłopiec z zespołem Downa w kampanii River Island

   25.10.2017, przeczytano 980 razy
ilustracjastrzałka

11-letni chłopiec z zespołem Downa wystąpił jako jedna z twarzy kampanii reklamowej, promującej kolekcję dziecięcą marki odzieżowej River Island.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chlopiec-z-zespolem-downa-w-kampanii-river-island,34250,artykul.html

Joseph Hale występuje w grupie dzieci dobranych w taki sposób, aby wyraźnie różniły się wyglądem, wiekiem i "stylem". Jak informuje Independent, jednym z celów kampanii RI Kids Squad ma być zwiększenie społecznej akceptacji dla osób niepełnosprawnych. Opóźniony w rozwoju chłopiec z zespołem Downa dotknięty dodatkowo dysprakcją jest najstarszy w tej grupie.

"Reklama może się przebić z bardzo pozytywnym przesłaniem pokazującym, że nawet ludzie że specyficznymi potrzebami i niepełnosprawnością również mają emocje, myśli, uczucia i marzenia tak samo jak inni" - powiedzieli HuffPost UK rodzice chłopca.

Źródło: Independent

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764