Orzeźwienie i świeże cytrusowe nuty smakowe to cechy charakterystyczne dwóch nowych pozycji w portfolio Kompani Piwowarskiej: Lech Chmiele Cytrusowe oraz Lech Free Chmiele Cytrusowe 0,0%. Inspiracją do stworzenia obu wariantów były chmiele Citra i Cascade. Nowości dostępne są w sklepach już od marca.
Lagery to popularna kategoria piwa. Nie oznacza to jednak, że producenci mogą osiąść na laurach, gdyż klienci regularnie szukają nowych odsłon tego złocistego napoju. W odpowiedzi na oczekiwania miłośników Lecha portfolio marki powiększyło się o kolejny wariant - Chmiele Cytrusowe w wersji bezalkoholowej i z procentami. Czym różni się nowy lager od znanej wszystkim klasycznej wersji? Poznańscy browarnicy stworzyli recepturę, dzięki której możemy poczuć przyjemny, orzeźwiający zapach chmielu, który łączy nuty cytrusowe i żywiczne.
Nowe warianty z rodziny Lecha wesprze szeroko zakrojona kampania telewizyjna, digitalowa oraz widoczny branding w punktach sprzedaży. Za strategię komunikacji ATL odpowiada agencja Bardzo, projekty opakowań zostały wypracowane przez PRISM Studio, zaś zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital koordynuje agencja Cut the Mustard, a za współpracę z influncerami i komunikację PR odpowiada Tailor Made PR.
Źródło: Kompania Piwowarska