logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chodakowska, Mercedes i Maffashion w kampanii Adidas

  PR 07.11.2018, przeczytano 809 razy
ilustracjastrzałka

Ewa, Jessica i Maffashion - trzy zupełnie różne światy, charaktery i zainteresowania. Łączy je to, że są inspiracją i motywacją dla milionów kobiet w Polsce, które śledzą je w mediach społecznościowych. Po raz pierwszy trzy najważniejsze polskie ambasadorki adidas wystąpiły razem, współtworząc wideo promujące najnowszą kolekcję Statement adidas Women. Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion w energetycznym, pełnym dynamicznych ujęć filmie udowadniają, że najważniejsza jest kreatywność i pasja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chodakowska%2C-mercedes-i-maffashion-w-kampanii-adidas,380046,artykul.html

Wideo zostało opublikowane na kanałach społecznościowych ambasadorek adidas i jest jednym z elementów trwającej właśnie kampanii promującej najnowszą kolekcję Statement adidas Women. Kolekcja została stworzona dla silnych, kreatywnych kobiet, które mają odwagę realizować swoje pasje.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Liquid Thread, za produkcję odpowiada dom produkcyjny High Noon, natomiast komunikacją zajmuje się agencja Tailor Made PR.

Wyświetl ten post na Instagramie.

JUŻ JEST! Nowe video dla @adidasWomen! Trzy ambasadorki adidas w Polsce, trzy stylizacje, trzy różne charaktery PIERWSZY RAZ RAZEM z okazji premiery kolekcji Statement - dzięki @jemerced i @maffashion_official. Jest MOC!

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764