logo
WIADOMOŚCI

Chodakowska, Mercedes i Maffashion w kampanii Adidas

  PR 07.11.2018, przeczytano 190 razy
ilustracjastrzałka

Ewa, Jessica i Maffashion - trzy zupełnie różne światy, charaktery i zainteresowania. Łączy je to, że są inspiracją i motywacją dla milionów kobiet w Polsce, które śledzą je w mediach społecznościowych. Po raz pierwszy trzy najważniejsze polskie ambasadorki adidas wystąpiły razem, współtworząc wideo promujące najnowszą kolekcję Statement adidas Women. Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion w energetycznym, pełnym dynamicznych ujęć filmie udowadniają, że najważniejsza jest kreatywność i pasja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chodakowska%2C-mercedes-i-maffashion-w-kampanii-adidas,380046,artykul.html

Wideo zostało opublikowane na kanałach społecznościowych ambasadorek adidas i jest jednym z elementów trwającej właśnie kampanii promującej najnowszą kolekcję Statement adidas Women. Kolekcja została stworzona dla silnych, kreatywnych kobiet, które mają odwagę realizować swoje pasje.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Liquid Thread, za produkcję odpowiada dom produkcyjny High Noon, natomiast komunikacją zajmuje się agencja Tailor Made PR.

Wyświetl ten post na Instagramie.

JUŻ JEST! Nowe video dla @adidasWomen! Trzy ambasadorki adidas w Polsce, trzy stylizacje, trzy różne charaktery PIERWSZY RAZ RAZEM z okazji premiery kolekcji Statement - dzięki @jemerced i @maffashion_official. Jest MOC!

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone