logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chodakowska, Mercedes i Maffashion w kampanii Adidas

  PR 07.11.2018, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

Ewa, Jessica i Maffashion - trzy zupełnie różne światy, charaktery i zainteresowania. Łączy je to, że są inspiracją i motywacją dla milionów kobiet w Polsce, które śledzą je w mediach społecznościowych. Po raz pierwszy trzy najważniejsze polskie ambasadorki adidas wystąpiły razem, współtworząc wideo promujące najnowszą kolekcję Statement adidas Women. Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion w energetycznym, pełnym dynamicznych ujęć filmie udowadniają, że najważniejsza jest kreatywność i pasja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chodakowska%2C-mercedes-i-maffashion-w-kampanii-adidas,380046,artykul.html

Wideo zostało opublikowane na kanałach społecznościowych ambasadorek adidas i jest jednym z elementów trwającej właśnie kampanii promującej najnowszą kolekcję Statement adidas Women. Kolekcja została stworzona dla silnych, kreatywnych kobiet, które mają odwagę realizować swoje pasje.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Liquid Thread, za produkcję odpowiada dom produkcyjny High Noon, natomiast komunikacją zajmuje się agencja Tailor Made PR.

Wyświetl ten post na Instagramie.

JUŻ JEST! Nowe video dla @adidasWomen! Trzy ambasadorki adidas w Polsce, trzy stylizacje, trzy różne charaktery PIERWSZY RAZ RAZEM z okazji premiery kolekcji Statement - dzięki @jemerced i @maffashion_official. Jest MOC!

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764