logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chodzące billboardy

   26.10.2004, przeczytano 698 razy

Pod nazwą „Chibi Vision” opatentowano nowy sposób wyświetlania reklam. Rozwiązanie polega na podczepieniu pod plecak niewielkich (7-calowych) paneli LCD, na których prezentowane są filmy reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chodzace-billboardy,2438,artykul.html

Urządzenie obsługuje wiele formatów nośników, m.in. DVD, CD, SVCD, MP3, CDDA, JPEG, CD-R, CD-RW, DVD-R i DVD-RW. Chibi Vision jest wyposażony w zestaw stereofonicznych głośników, a waga zestawu wraz z baterią nie przekracza 500g. Pomysłodawca - Universal Planners – chce wypożyczać nietypowe plecaki za 70 tys. jenów dziennie (ok. 2,2 tys. złotych). W gestii reklamodawcy pozostaje znalezienie chętnej osoby, która będzie chodzić po ulicach prezentując “plecakowe” reklamy.

Źródło informacji: engadget

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764