logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cholinex z odświeżonym projektem opakowań

  PR 11.05.2022, przeczytano 1086 razy
ilustracja

Na rynek trafiły produkty marki Cholinex w odświeżonych opakowaniach. Nowy layout zaprojektował zespół HiBrands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cholinex-z-odswiezonym-projektem-opakowan,395794,artykul.html

Kompleksowy lifting opakowań obejmuje całość portfolio produktowego Cholinex. Nowa identyfikacja zachowuje kluczowe elementy symboliki marki nadając im nowy charakter wizualny, który lepiej rezonuje z oczekiwaniami współczesnych konsumentów.

- Nowocześnie rozumiany branding obejmuje nie tylko logo, ale całość świata graficznego marki. – mówi Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands. – Dlatego w naszym projekcie opakowań produktów Cholinex zachowaliśmy elementy dotychczasowego układu wizualnego, bo one wyróżniają markę. Nadaliśmy im jednak nowy, bardziej atrakcyjny i współczesny wyraz graficzny.

Marka Cholinex oferuje szerokie portfolio produktów na ból gardła dostosowanych do indywidulanych potrzeb i oczekiwań konsumentów. Kluczowym wyzwaniem podczas procesu projektowania było znalezienie odpowiedniej proporcji między czytelną i wyróżnialną komunikacją kluczowych cech odmiany produktowej a dbałością o silny i jednoznaczny branding.

- Zdecydowaliśmy się wykorzystać podstawowy zestaw środków wizualnych marki jako koncepcyjne rusztowanie. Nienaruszalny i pewny punkt odniesienia dla graficznych komunikatów ilustrujących najważniejsze benefity poszczególnych odmian produktowych – wyjaśnia Paweł Frej.

Produkty Cholinex w opakowaniach zaprojektowanych przez HiBrands dostępne są na rynku.

Źródło: HiBrands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764