Na rynek trafiły produkty marki Cholinex w odświeżonych opakowaniach. Nowy layout zaprojektował zespół HiBrands.
Kompleksowy lifting opakowań obejmuje całość portfolio produktowego Cholinex. Nowa identyfikacja zachowuje kluczowe elementy symboliki marki nadając im nowy charakter wizualny, który lepiej rezonuje z oczekiwaniami współczesnych konsumentów.
- Nowocześnie rozumiany branding obejmuje nie tylko logo, ale całość świata graficznego marki. – mówi Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands. – Dlatego w naszym projekcie opakowań produktów Cholinex zachowaliśmy elementy dotychczasowego układu wizualnego, bo one wyróżniają markę. Nadaliśmy im jednak nowy, bardziej atrakcyjny i współczesny wyraz graficzny.
Marka Cholinex oferuje szerokie portfolio produktów na ból gardła dostosowanych do indywidulanych potrzeb i oczekiwań konsumentów. Kluczowym wyzwaniem podczas procesu projektowania było znalezienie odpowiedniej proporcji między czytelną i wyróżnialną komunikacją kluczowych cech odmiany produktowej a dbałością o silny i jednoznaczny branding.
- Zdecydowaliśmy się wykorzystać podstawowy zestaw środków wizualnych marki jako koncepcyjne rusztowanie. Nienaruszalny i pewny punkt odniesienia dla graficznych komunikatów ilustrujących najważniejsze benefity poszczególnych odmian produktowych – wyjaśnia Paweł Frej.
Produkty Cholinex w opakowaniach zaprojektowanych przez HiBrands dostępne są na rynku.
Źródło: HiBrands