logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chomiki od PZL w kampanii reklamowej Multimedia

  PR 21.04.2016, przeczytano 1312 razy

21 kwietnia startuje kampania reklamowa Multimedia, przygotowana przez agencję PZL. Głównym założeniem komunikacji jest przedstawienie operatora jako ogólnopolskiego dostawcy usług telekomunikacyjnych oraz usług dla domu – prądu i gazu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chomiki-od-pzl-w-kampanii-reklamowej-multimedia,28257,artykul.html

Kampania prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz internecie. Równolegle ze startem kampanii, Multimedia uruchamia nową stronę internetową, zaprezentuje odświeżony logotyp oraz nowe hasło marketingoweMultimedia. Tym żyje Twój dom”.

Nowa kampania wspiera ogólnopolską ofertę Multimedia, dzięki której, wybierając jedną z usług: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, abonenci otrzymają nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz SMS-y za 1 zł miesięcznie przez rok.

Nowa strategia firmy, której przykładem jest nasza oferta promocyjna, wymagała dostosowania założeń komunikacji marki – mówi Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu. – Odświeżyliśmy nasz wizerunek, wprowadzając nowy system identyfikacji wizualnej, dedykowanej klientom indywidualnym, świadomie pozostawiając dotychczasowe logo w komunikacji z przywiązanym do tradycji rynkiem biznesowym. Przebudowaliśmy stronę multimedia.pl, aby w kompleksowy i przejrzysty sposób komunikowała ofertę dla domu oraz uruchamiamy kampanię w mediach ogólnopolskich, opartą o nową platformę komunikacji.

W spotach reklamowych zobaczymy grupkę rozkosznych i niefrasobliwie zabawnych chomików, mieszkających pod jednym dachem i w zaskakujący sposób korzystających z usług Multimedia. Słodkie, inteligentne i całkiem ludzkie w swoich zachowaniach chomiki pokazują dom, tak mocno wyeksploatowany reklamowo, z całkiem innej perspektywy.

Wartość tak kompleksowo atrakcyjnej oferty jest w naszych reklamach podkreślana bez pokazywania mieszkańców domu, bo każdy pewnie widział, jak się rozmawia przez telefon, gotuje obiad na gazie albo ogląda telewizję – mówi Kot Przybora, współzałożyciel agencji PZL i reżyser spotów. – Chcielibyśmy, żeby Multimedia kojarzyły się nie tylko z zaawansowaną technologią, ale przede wszystkim z miłym domem, w którym – częściowo dzięki tej technologii – mieszkańcy (widoczni – jak w starych, dobrych amerykańskich kreskówkach – jedynie w tle) stwarzają tak ciepły i bezstresowy nastrój, że nawet małe zwierzątka domowe czują się… no właśnie – jak u siebie w domu.

Za strategię komunikacji oraz ideę kreatywną nowej platformy odpowiada PZL. Za produkcję – Prime Time. Postprodukcję oraz animację postaci zrealizował Human Ark, za reżyserię animacji odpowiadał Kamil Polak. Udźwiękowienie powierzono HALO. Media zaplanował Maxus. Spoty wyreżyserował Kot Przybora. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Media Mocni i Grupa Unity. Za identyfikację wizualną odpowiada White Cat Studio.

Źródło: Multimedia Polska

multimedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764