logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chroma rozpoczyna globalną kampanię rekrutacyjną

  PR 14.01.2018, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

12 stycznia ruszyła globalna kampania rekrutacja drukarni internetowej Chroma, która szuka kandydatów na stanowisko Menedżera Gwarancji Jakości. To prawdopodobnie pierwsza taka inicjatywa polskiej firmy poligraficznej, zorganizowana w odpowiedzi na potrzebę szerzenia światowych standardów obsługi klienta. Za miesiąc pracy menedżer otrzyma wynagrodzenie w wysokości 60 tys. zł. Wstępnej selekcji zainteresowanych dokona jury, a o wyborze najpozytywniejszego kandydata na to stanowisko zdecydują internauci!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chroma-rozpoczyna-globalna-kampanie-rekrutacyjna,35110,artykul.html

Chroma to otwarta na zmiany, nowoczesna, polska firma. Chcemy pokazać Polakom, że profesjonalny i prokliencki sposób obsługi w biznesie procentuje. Przy wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań od lat oferujemy klientom światowy standard druku. Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie międzynarodowej rekrutacji na Menedżera Gwarancji Jakości, bo wiemy jak istotna w naszej branży jest jakość. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało „bycie na tak” i zapewnienie gwarancji najwyższego poziomu obsługi – mówi Krzysztof Raczkowski prezes Chromy.
 
Badania pokazują, że polscy konsumenci coraz większą wagę przywiązują do jakości, pomimo że cena nadal stanowi kluczowy czynnik decydujący o wyborze produktu lub usługi. Z ubiegłorocznej edycji raportu „Jakość obsługi w Polsce”* wynika, że mimo wzrostu poziomu obsługi klienta w naszym kraju, aż co 5 nabywca odchodzi z punktu obsługi niezadowolony. Dane te mogą sugerować, że dla krajowych dostawców usług zapewnienie międzynarodowych standardów obsługi klienta wciąż stanowi jeszcze wyzwanie. Z drugiej strony mogą oznaczać, że powszechnie znany stereotyp wiecznie narzekającego Polaka nie bierze się znikąd.
 
Proces globalnej rekrutacji potrwa ok. 3 miesiące i podzielony został na trzy etapy. Ogłoszenia ukażą się zarówno w polskich, jak i zagranicznych portalach rekrutacyjnych, takich jak: Pracuj.pl, CareerBuilder, czy Glassdoor. Aby wziąć udział w rekrutacji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie http://najpozytywniejszapracaswiata.pl/ do 4 lutego 2018 roku i przesłać go z załączonym CV. W kolejnym etapie jury wyłoni 10 najlepszych pretendentów, z których następnie internauci wybiorą Menedżera Gwarancji Jakości.
 
Chroma jako pierwsza w Polsce wprowadziła usługę zamawiania druku online, rewolucjonizując współpracę pomiędzy klientem a drukarnią. Rozpoczynając globalną rekrutację drukarnia chce zwrócić uwagę na to, jak istotne w obsłudze klienta jest pozytywne nastawienie i umiejętność znajdowania rozwiązań.

Źródło: Chroma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764