logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chroma tworzy „poligraficzne Allegro” – nowy Program Reseller 3.0

  PR 13.02.2020, przeczytano 1186 razy
ilustracja

Chroma – drukarnia internetowa, proponuje firmom udział we wspólnej platformie e-commerce. Program Reseller 3.0 to przeniesienie do branży poligraficznej modelu z powodzeniem zastosowanego przez takie firmy jak Booking.com, Amazon czy Allegro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chroma-tworzy-_poligraficzne-allegro_-%E2%80%93-nowy-program-reseller-3.0,385675,artykul.html

Polscy przedsiębiorcy pokochali platformy internetowe, poprzez które mogą sprzedawać swoje produkty i usługi. Od książek i ubrań, poprzez mieszkania na wynajem, aż po wizyty lekarskie i wycieczki. Model platformy, w której oprogramowanie jest spoiwem współpracy partnerskiej, obejmuje kolejne branże. Firmy sprzedające swoje produkty na platformie otrzymują nowe ścieżki rozwoju, klienci zaś zyskują dostęp do szerszej oferty. Drukarnia internetowa Chroma wierzy, że ten model dobrze sprawdzi się także w branży poligraficznej.

Program Reseller 3.0 polega na oddzieleniu sprzedaży od najbardziej kosztownych elementów e-commerce. Dotychczas sprzedaż materiałów drukowanych wymagała wielu inwestycji w maszyny, oprogramowanie i pracowników. Dopiero w następnej kolejności można było tworzyć kreatywne produkty.

Te kosztowne elementy biznesu online uczestnicy programu, Resellerzy, otrzymują do swojej dyspozycji. To przede wszystkim sklep internetowy Chroma.pl, czyli oprogramowanie do prezentowania, konfigurowania i zamawiania wizytówek, ulotek, plakatów, kalendarzy i innych produktów poligraficznych. Również wsparcie działu obsługi klienta oraz konsultantów technicznych przez cały okres trwania współpracy.

Kto może przystąpić do programu i zostać Resellerem? Wszystkie agencje reklamowe, marketingowe, public relations, drukarnie, ale też inne firmy, które chcą poszerzyć zakres usług o sprzedaż swoim dotychczasowym klientom produktów poligraficznych.

Korzyści z Programu Reseller 3.0 mają wszyscy. Sprzedawcy, którzy nie są obecni w sieci na zadowalającą ich skalę, zyskują nowy kanał dystrybucji. Klienci mogą natomiast liczyć na szerszy asortyment i szybszą dostawę produktów poligraficznych.

Jeśli działasz w e-commerce, masz dużą bazę klientów i szukasz sposobów na zwiększenie zysku, zapraszamy do współpracy. Formularz zgłoszeniowy znajduje się TUTAJ.

Źródło: CHROMA

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764