logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chroma tworzy „poligraficzne Allegro” – nowy Program Reseller 3.0

  PR 13.02.2020, przeczytano 643 razy
ilustracja

Chroma – drukarnia internetowa, proponuje firmom udział we wspólnej platformie e-commerce. Program Reseller 3.0 to przeniesienie do branży poligraficznej modelu z powodzeniem zastosowanego przez takie firmy jak Booking.com, Amazon czy Allegro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chroma-tworzy-_poligraficzne-allegro_-%E2%80%93-nowy-program-reseller-3.0,385675,artykul.html

Polscy przedsiębiorcy pokochali platformy internetowe, poprzez które mogą sprzedawać swoje produkty i usługi. Od książek i ubrań, poprzez mieszkania na wynajem, aż po wizyty lekarskie i wycieczki. Model platformy, w której oprogramowanie jest spoiwem współpracy partnerskiej, obejmuje kolejne branże. Firmy sprzedające swoje produkty na platformie otrzymują nowe ścieżki rozwoju, klienci zaś zyskują dostęp do szerszej oferty. Drukarnia internetowa Chroma wierzy, że ten model dobrze sprawdzi się także w branży poligraficznej.

Program Reseller 3.0 polega na oddzieleniu sprzedaży od najbardziej kosztownych elementów e-commerce. Dotychczas sprzedaż materiałów drukowanych wymagała wielu inwestycji w maszyny, oprogramowanie i pracowników. Dopiero w następnej kolejności można było tworzyć kreatywne produkty.

Te kosztowne elementy biznesu online uczestnicy programu, Resellerzy, otrzymują do swojej dyspozycji. To przede wszystkim sklep internetowy Chroma.pl, czyli oprogramowanie do prezentowania, konfigurowania i zamawiania wizytówek, ulotek, plakatów, kalendarzy i innych produktów poligraficznych. Również wsparcie działu obsługi klienta oraz konsultantów technicznych przez cały okres trwania współpracy.

Kto może przystąpić do programu i zostać Resellerem? Wszystkie agencje reklamowe, marketingowe, public relations, drukarnie, ale też inne firmy, które chcą poszerzyć zakres usług o sprzedaż swoim dotychczasowym klientom produktów poligraficznych.

Korzyści z Programu Reseller 3.0 mają wszyscy. Sprzedawcy, którzy nie są obecni w sieci na zadowalającą ich skalę, zyskują nowy kanał dystrybucji. Klienci mogą natomiast liczyć na szerszy asortyment i szybszą dostawę produktów poligraficznych.

Jeśli działasz w e-commerce, masz dużą bazę klientów i szukasz sposobów na zwiększenie zysku, zapraszamy do współpracy. Formularz zgłoszeniowy znajduje się TUTAJ.

Źródło: CHROMA

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wdrożenie bezprocesowych płyt Agfa Eclipse w drukarni Kandrup
Duńska drukarnia Kandrup była jednym z pierwszych europejskich użytkowników nowych bezprocesowych płyt Eclipse firmy Agfa. Już wkrótce po wdrożeniu odnotowała liczne korzyści związane z wykorzystywaniem tych proekologicznych materiałów eksploatacyjnych w codziennej produkcji: większą czystość maszyny drukującej, wysoki kontrast obrazu czy odporność płyt...
API Folie Polska podsumowuje udany dla firmy rok 2020
Zmiany właścicielskie, modyfikacja portfolio, przejęcie kompleksowej obsługi rynku niemieckiego, nowe inwestycje sprzętowe, kolejne wdrożenia i pozyskani klienci z Polski oraz z zagranicy – to najkrótsze podsumowanie działalności polskiego oddziału API Foilmakers w minionym roku. Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska przyznaje, że był on dla...
Współpraca Digiprint i HP PWP
Na koniec 2020r. firma Digiprint oraz HP nawiązały współpracę w zakresie prowadzenia sprzedaży segmentu maszyn HP Page Wide. Tym samym, uzupełnione zostało portfolio maszyn cyfrowych Digiprint o wysokowydajne rolowe maszyny inkjetowe.
Konkurs na okładkę w technologii 3D Touch: wyniki
21 grudnia 2020 r. drukarnia Totem.com.pl oraz firma Konica Minolta ogłosiły wyniki Konkursu na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch. Spośród setki nadesłanych projektów wybrano 8, ich autorzy otrzymali nagrody w łącznej kwocie 15 tys. złotych.
Canon: 2021 rokiem personalizacji, dekoracji wnętrz i digitalizacji dokumentów
Zmiana systemu pracy, postępująca personalizacja druku i coraz większy nacisk na intuicyjność urządzeń. To według ekspertów Canon Polska trendy i wyzwania, jakich w 2021 roku należy spodziewać się w branży druku. W prognozach mówi się też o dobrej sytuacji rynku dekoracji wnętrz, która będzie miała spory wpływ na kondycję polskiej poligrafii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764