logo
WIADOMOŚCI

Chroma znalazła pracownika: Finał kampanii

Mateusz Zawiślak  PR 12.04.2018, przeczytano 556 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyła się ponad dwumiesięczna kampania marketingowa „Najpozytywniejsza praca świata” drukarni Chroma. Pierwszym etapem była rekrutacja na stanowisko menedżera gwarancji jakości. Zwycięzcą, wyłonionym spośród 1500 kandydatów został Michał Bajda. Swoim video „Jedenaście przytaknięć Michała” i jego aktywną promocją zapewnił sobie kontrakt z drukarnią o wartości 60 tys. zł. W ostatnim etapie kampanii Chroma zaprezentowała swoim klientom nowe zasady gwarancji jakości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chroma-znalazla-pracownika:-final-kampanii,36135,artykul.html

Kampania marketingowa Chromy miała na celu skierowanie uwagi odbiorców na istotę jakości w druku oraz pozytywnego i otwartego podejścia do klienta. W ostatnim etapie akcji drukarnia przedstawiła 5 zasad gwarancji jakości, gwarantując swoim klientom m.in. kompleksową, darmową dostawę zamówienia i pewność uzyskania określonej kolorystyki wydruku.

- Jak pokazują badania, aż 84% Polaków spotyka się z narzekaniem na pracę. W ogóle jako naród lubimy narzekać - tak się powszechnie uważa. Mam jednak nadzieję, że jak udowodniła kampania Chromy - z Polakami nie jest aż tak źle. Moje cv zostało wybrane z ponad 1500 nadesłanych zgłoszeń, z których większość pochodziła właśnie z Polski. To zgłoszenia od pozytywnie nastawionych ludzi, takich jak ja – mówi Michał Bajda, nowy menedżer gwarancji jakości w Chroma. - Prywatnie i zawodowo interesuję się marketingiem i od wielu lat śledzę sposób, w jaki komunikują się firmy. Cieszę się, że polska drukarnia zdecydowała się na taką niestandardową kampanię i że po pracę marzeń nie trzeba już lecieć do USA, czy na egzotyczną wyspę, ale wystarczy pojechać do oddalonych o około 70 km od mojego rodzinnego Zgorzelca Żar. – dodaje Michał.

Jak pokazała kampania, tego typu akcje budzą zainteresowanie, jednocześnie pozwalając firmom pokazać ich charakter i podejście do biznesu. Podczas swojego pobytu w Żarach Michał pozytywnie wypełnił wszystkie, przygotowane przez Chromę obowiązki. Najważniejszym z nich było ogłoszenie nowych zasad gwarancji jakości, które oprócz gwarancji darmowej i terminowej dostawy zapewniają też pozytywne rozpatrzenie reklamacji, w przypadku popełnienia błędu przez klienta, który pierwszy raz korzysta z usług drukarni.

– Akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród internautów. Łącznie zarejestrowaliśmy ponad 200 000 odwiedzin landing page kampanii. Jakość przesyłanych zgłoszeń, zwłaszcza tych video była bardzo wysoka.– mówi Agnieszka Rutkowska, social media manager Grupy On Board Think Kong. – Kandydaci byli wyjątkowo kreatywni, co nie ułatwiało nam dokonania wyboru. – dodaje.

Ogłoszenia rekrutacyjne do najpozytywniejszej pracy świata z początkiem stycznia pojawiły się na pracuj.pl, zagranicznych portalach rekrutacyjnych i na Facebooku.  Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrano 10 najlepszych kandydatów, by następnie poddać przygotowane przez nich video głosowaniu. Internauci oddali łącznie prawie 4 tys. głosów na swoich faworytów. W akcję Chromy zaangażowani byli również influencerzy: Michał Sadowski i Michał Górecki. Prowadzący kanał na YouTube Szukam Pracy  Karol Wyszyński odwiedził nawet siedzibę drukarni w Żarach, by sprawdzić czym zajmie się menedżer gwarancji jakości.

Źródło: Chroma

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
JanTajga, 16.04.2018

Jakim cudem (i po co?) osoba, która nie ma pojęcia o poligrafii została "menedżerem gwarancji jakości"?

avatar użytkownika
redakcja, 17.04.2018

Może właśnie o to chodziło żeby mieć inaczej niż inni? Wyróżnienie się na tle konkurencji to częsty cel komunikacyjny kampanii, a cała akcja z poszukiwaniem pracownika była przecież elementem kampanii reklamowej.  

herrero, 17.04.2018

Znaczy się na czym ma polegać to wyróżnienie?
Że gość twarzą gwarantuje to, o czym nie ma pojęcia?  

avatar użytkownika
redakcja, 17.04.2018

To nie wynika z naszego wpisu. Może zasugerowałeś się jakąś inną informacją na ten temat?  

herrero, 17.04.2018

Co w takim razie z niego wynika lub ma wynikać?  

Najnowsze w tym dziale:

Krakowska spółka poligraficzna MM Druk Serwis otrzymała zastrzeżenie patentowe na kartonowe opakowanie służące do ekspozycji i przenoszenia puszek. Jest ono rezultatem aktywności realizowanej przez Małopolski Klaster Poligraficzny, w ramach projektu Projektowanie i produkcja opakowań.
Ricoh rozszerza serię systemów Pro C7200
System Pro C7200sl to najnowszy dodatek do wprowadzonej w tym roku na rynek serii Pro7200. Ten model stworzono z myślą o potrzebach centralnych punktów druku w firmach (CRD). System oferuje wysoką jakość wydruków, realizowanych z prędkością do 85 stron na minutę.
Rapida 106-8+L SW4 SPC ALV2 w firmie Vilpol
„Inwestycją roku 2018” nazwano w firmie Vilpol najnowszy nabytek tego działającego od ponad ćwierćwiecza podwarszawskiego zakładu poligraficznego – 8-kolorową maszynę offsetową z systemem odwracania arkusza Rapida 106-8+L SW4 SPC ALV2, dostarczoną przez Koenig & Bauer. To pierwsza tego typu konfiguracja z serii Rapida w Polsce – zastosowana w...
Epson na konferencji Summit EOIF Gigacon w Warszawie
Konferencja SUMMIT EOIF GIGACON to dwudniowe wydarzenie dotyczące elektronicznego obiegu informacji w firmie, które odbędzie się w Warszawie na Stadionie Narodowym w dniach 25 i 26 lipca 2018 roku.
MMDS Consumables, zgodnie z wdrażaną strategią rozwoju, nawiązała współpracę z ABC Allied, działającym na międzynarodowych rynkach producentem chemii poligraficznej. Firma powstała w 1952 roku w USA, a od 1999 roku każdy z produktów do mycia i konserwacji układu farbowego, wodnego, płyt, ogólnej konserwacji maszyn offsetowych oraz flexo jest...
 
niedziela 22.07.2018, 85 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone