Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz, wprowadził produkt na rynek w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów. Curly Light są już dostępne na sklepowych półkach, a sprzedaż zostanie wsparta kampanią reklamową w mediach tradycyjnych i internetowych.
Curly Light są alternatywną wersją Curly Classic. Warianty różnią się zawartością tłuszczu: w Curly Light jest ona niższa o 30%. Niezmienny pozostaje za to doskonały, uwielbiany przez konsumentów smak orzeszków ziemnych. Co równie istotne, produkt nie zawiera konserwantów.
Opakowanie Curly Light zostało zaprojektowane tak, by wyróżniało się na tle innych chrupek i jednoznacznie wskazywało na obniżoną zawartość tłuszczu w produkcie. Informacja ta widoczna jest na przodzie paczki. Na wzbudzającym zainteresowanie jasnoniebieskim tle znajduje się też zdjęcie chrupek – element charakterystyczny dla wszystkich wariantów smakowych Curly.
Wkrótce rusza kampania marketingowa
Wprowadzenie produktu na rynek będzie promowała szeroko zakrojona kampania reklamowa w mediach tradycyjnych i internetowych. Już w październiku rozpocznie się emisja spotów telewizyjnych poświęconych Curly Light. Dodatkowo reklamy będą wyświetlane w mediach społecznościowych i internetowych – firma Lorenz stawia tu przede wszystkim na różnorodność platform. W proces zwiększania świadomości nowego produktu zostaną zaangażowani również znani i lubiani influencerzy.
Źródło: Lorenz P.S.A.