logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią

  PR 25.05.2024, przeczytano 263 razy
ilustracjastrzałka

Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chrupki-curly-z-nowym-smakiem-wsparte-kampania,404360,artykul.html

Marka Curly cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów na polskim rynku. Wpływ na to ma m.in. niemal już kultowy orzechowy smak, który spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów. Dlatego w tym roku Lorenz zdecydował się wzbogacić portfolio produktów o kolejny, unikatowy – Słony Karmel. 

Nowe chrupki charakteryzują się znanym orzechowym smakiem z nutką karmelu, a zarazem są produktem niesmażonym, wegetariańskim i bez dodatku konserwantów. Z pewnością uwagę zwraca również fioletowe opakowanie, które wyróżniać się będzie na sklepowych półkach i zostało ono świetnie przyjęte w badaniach konsumenckich. Na paczce znajdzie się także ikona sugerująca lekkie nuty karmelowe w smaku.

- Badania pokazują, że młodsi konsumenci zdecydowanie chętniej wybierają słodki smak. Nowy produkt pozwoli nam więc na dotarcie do szerszego grona odbiorców, do tej pory zarezerwowanego tylko dla słodkich przekąsek. Co istotne, Curly Słony Karmel przetestowaliśmy z grupą docelową, jaką jest generacja Z. Pytaliśmy młodych o smak, koncept, opakowanie, aby wypracować jak najlepszy produkt. Wprowadzenie nowości ma na celu zwiększenie widoczności marki, pozyskanie nowych konsumentów i dbanie o cele zrównoważonego rozwoju Lorenz, poprzez obniżenie zawartości soli w naszych produktach i redukcję plastiku w opakowaniach – mówi Sylwia Goźlińska, Brand Manager marki Curly. 

Debiut rynkowy Curly Słony Karmel wesprą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną. Ponadto prowadzone będą działania w internecie, w zróżnicowanych mediach, poprzez posty i bannery w kanałach własnych marki. Produkt będzie też wspierany przez współpracę z influencerami. 

Źródło: The Lorenz Bahlsen Snack-World

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764