logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chupa Chups: influencerzy promują lizaki 3D

  PR 01.08.2018, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka

Marka nawiązała kilkumiesięczną współpracę z Karolem „Blowkiem” Gązwą oraz Agnieszką Grzelak. Popularni Youtuberzy promują na swoich kanałach innowacyjne lizaki 3D, m.in. organizując konkursy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chupa-chups%3A-influencerzy-promuja-lizaki-3d,37451,artykul.html

– Nasz produkt jest skierowany do nastolatków, którzy właśnie tam często poszukują informacji o trendach i nowościach – mówią przedstawiciele Chupa Chups.

Lizaki Chupa Chups 3D są dostępne w dwóch wersjach: szklanki z napojem o smaku tropikalnym oraz czaszki o smaku truskawkowo-limonkowym. Wyróżnia je innowacyjna struktura, składająca się z dwóch elementów: musującej góry i klasycznej dolnej części. Produkt powstał z myślą o nastolatkach, które poszukują nowości i unikalnej oferty.

Z tego powodu firma Perfetti Van Melle postanowiła nawiązać współpracę z idolami młodych ludzi, czyli popularnymi Youtuberami. Twarzami trwającej ok. 8 miesięcy kampanii są: znany wśród fanów Minecrafta Karol „Blowek” Gązwa oraz prowadząca kanał wizażowy Agnieszka Grzelak.

Urodzinowa paczka pełna prezentów

Wybór Blowka był konsekwencją jego wcześniejszego zainteresowania marką. Rok temu na swoim kanale zamieścił film, na którym rozpakowuje on ogromnego lizaka (725 g), wyprodukowanego przez Chupa Chups. Materiał okazał się wielkim przebojem, generującym ponad milion wyświetleń na You Tubie. Fani zachęcali autora, m.in. żeby przeprowadził 24. godzinną relację z jedzenia lizaka online. Popularność filmu spowodowała, że dystrybutor marki, firma Perfetti Van Melle, postanowiła zaprosić Youtubera do współpracy. Decyzja o zaangażowaniu Agnieszki Grzelak była związana z zainteresowaniem influencerki wyjątkowymi produktami spożywczymi i licznymi recenzjami słodyczy o nieoczywistym smaku czy fakturze.

Oboje z okazji 60-tych urodzin Chupa Chups otrzymali gigantyczne paczki prezentowe, w których były ukryte ekspozytory z lizakami 3D Tropical Drink i Czachą oraz największą niespodzianką – brandowanym rowerem Plumbike. Ogłosili oni również konkurs, w którym fani musieli w kreatywny sposób pokazać, który lizak 3D najbardziej im smakuje. Do wygrania były właśnie rowery w kolorystyce promowanych produktów. Współpraca z influencerami okazała się strzałem w dziesiątkę. Do tej pory opublikowane przez Youtuberów filmiki zostały wyświetlone na You Tubie już  prawie 1 300 000 razy.

Podczas wakacji marka skupia się na wsparciu lizaka Tropical Drink. Trwa już druga faza konkursu na FB i Instagramie marki Chupa Chups, w którym zadaniem jest pokazanie zabawy w stylu tropikalnym. Fani mogą wygrać wycieczkę do Tropical Island pod Berlinem dla siebie i swoich znajomych z Blowkiem. Do zdobycia są również aparaty fotograficzne Fuji, głośniki bluetooth JBL i „kufle” pełne lizaków.

Nowy wymiar promocji

Wsparcie Chupa Chups 3D w tym roku to  nieprzerwane działania trwające aż 8 miesięcy, a ich celem jest dotarcie do nowej grupy docelowej – nastolatków.

– Nasz najnowszy produkt jest skierowany do młodzieży, dlatego stawiamy nacisk na współpracę z influencerami. Obecnie nastolatkowie spędzają mnóstwo czasu w mediach społecznościowych, dlatego promowanie produktu poprzez te kanały jest najlepszym rozwiązaniem. Rezultaty są od razu widoczne – do pierwszego konkursu z Agą i Karolem otrzymaliśmy ponad 700 zgłoszeń, a komunikat o nim dotarł do 2 500 000 osób! – komentuje Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Źródło: Perfetti Van Melle Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764