logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chwytaj elementy życia: konkurs dla fotobloggerów

  PR 22.02.2011, przeczytano 1630 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła druga edycja prestiżowego konkursu na Fotoblog Roku 2011. Adresowany jest on do osób, które poprzez fotografowanie dzielą się z innymi swoimi emocjami, wrażeniami oraz spojrzeniem na świat. Do pierwszej edycji zgłosiło się ponad 500 autorów blogów, na które oddano łącznie 100 tys. głosów. Po raz drugi oficjalnym partnerem plebiscytu została firma Casio Exilim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chwytaj-elementy-zycia%3A-konkurs-dla-fotobloggerow,12044,artykul.html

Blog to osobisty pamiętnik, natomiast fotoblog to coś więcej. Obraz może uzupełnić, bądź nawet zastąpić słowo. Autorzy niejednokrotnie przy pomocy jednej fotografii potrafią przedstawić historię, na opisanie której potrzeba wielu stron tekstu. Ponadto, fotoblogi stają się czymś na wzór portfolio autora, niejednokrotnie otwierając tym samym drogę do zawodowstwa.

W pierwszej edycji wzięło udział 500 autorów z całej Polski. Stronę konkursu obejrzało ponad pół miliona internautów. Zwycięzcą został blog „Moje Uniformy”, którego tematem przewodnim jest człowiek – jego kompleksy, uwarunkowania, radości, a wszystko w kontekście zwykłego ubrania.

Konkurs Fotoblog Roku 2011 potrwa do 15 września. Na autorów fotoblogów, które zdobędą najwięcej głosów czekają wartościowe nagrody. Firma Casio Exilim, jeden z głównych partnerów akcji, ufundowała najnowsze modele aparatów, w tym m.in.
EX-H20G, EX-ZR10 i EX-FH25.

Strona konkursowa dostępna jest pod adresem: www.swiatobrazu.pl/fotoblog-roku-2011-22737.htmlWyłącznym dystrybutorem aparatów fotograficznych Casio Exilim na Polskę jest firma Zibi S.A.

Źródło: Zibi S.A.


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DOMOdesign w Domotece. Czwarta edycja wydarzenia
Czwarta odsłona cyklicznej akcji DOMOdesign, udowodniła, że warszawiacy i miłośnicy designu z całej Polski chcą mieszkać jeszcze bardziej stylowo i funkcjonalnie. Wypełniony po brzegi program wykładów i warsztaty z kompletem uczestników pokazały duże zainteresowanie mieszkańców stolicy tego rodzaju inicjatywami. Było to możliwe przede wszystkim...
Wilno ubiera pomniki w dziergane akcesoria
Wilno świętuje sezon świąteczny, przystrajając swoje ikoniczne pomniki w ręcznie dziergane świąteczne stroje. Ta kreatywna inicjatywa podkreśla bożonarodzeniowego ducha miasta – to właśnie między innymi dzięki takim działaniom miasto zostało niedawno wybrane na Europejską Stolicę Świąt Bożego Narodzenia 2025.
Marketing B2B wciąż wyzwaniem dla polskich firm
Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach”
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
W SOHO by Yareal na warszawskim Kamionku powstał efektowny mural zdobiący nowopowstały pasaż. Dodatkowo w grudniu przestrzeń kompleksu rozświetlą stylowe neony, a lobby jednego z budynków ozdobi zabytkowy skuter Osa, wyprodukowany kilka dekad wcześniej w fabryce działającej wówczas na terenie obecnego SOHO. Wewnątrz ogólnodostępnego osiedla uruchomione zostały...
Czy AI zwiększa przychody MŚP?
91% małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) korzystających ze sztucznej inteligencji (AI) twierdzi, że zwiększa ona ich przychody - wynika z nowego badania Salesforce. Dane, zebrane od 3350 liderów małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, w jaki sposób firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do napędzania swojego wzrostu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764