logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CI dla Evenio: The Story wchodzi do Finlandii

  PR 29.04.2016, przeczytano 847 razy
ilustracjastrzałka

The Story, warszawska agencja działająca w obszarze designu i innowacji, zaprojektowała identyfikację wizualną dla firmy Evenio z Finlandii. Ekspert rynku eventów dla branży healthcare, to pierwszy fiński klient The Story.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ci-dla-evenio%3A-the-story-wchodzi-do-finlandii,28383,artykul.html

Evenio to działająca globalnie firma, produkująca wydarzenia dla branży healthcare. Wyzwaniem z jakim się borykała było stworzenie unikalnego systemu identyfikacji, który będzie opowiadał o specyfice działalności Evenio oraz jej skali. Celem jaki założyła fińska firma było wybranie projektu spójnego ze swoją misją. Tworzyć eventy na najwyższym poziomie, dla liderów opinii rynku healthcare z całego świata.

The Story dostarczyło rozwiązanie oparte o koncepcję „Smart Events Healthcare”. „Zależało nam na systemie identyfikacji, który sam opowiada o firmie. Przeprowadziliśmy kilka warsztatów z właścicielami, przeanalizowaliśmy w jaki sposób komunikują się marki na rynku organizacji wydarzeń oraz rynku zdrowia.”, podkreśla Dymitr Romanowski, założyciel The Story.

Praca dla Evenio to pierwsza aktywność The Story na fińskim rynku. Idąc za komunikatem Komisji Europejskiej, The Story chce skutecznie pozyskiwać klientów w państwie, którego 91% populacji regularnie używa internetu. Finlandia, ze swoim 4 miejscem w rankingu najbardziej internetowych krajów UE, wydaje się naturalnym środowiskiem dla firmy, która opiera swoje prace o metodologie design thinking i storytelling.

Źródło: The Story

www.story-digital.com

Dodatkowe informacje:

The Story zajmuje się projektowaniem i obsługą brandingową marek, a swoją przewagę buduje na mocnych kompetencjach digitalowych. Główne kierunki działalności firmy to: brand design, information design, software development i business innovation. W przeciągu pięciu lat swojej działalności warszawska agencja otworzyła swoje zagraniczne oddziały w Petersburgu i Tallinie. Pracuje głównie dla klientów z Polski, Niemiec, Rosji, Litwy, Estonii, a teraz także Finlandii.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764