W lutym rusza nowa, silna kampania dla Pizzy Guseppe, jednego z najnowszych produktów Dr. Oetkera.
Pizza dostępna jest w 4 wariantach smakowych: z salami, z szynką, z szynką i pieczarkami oraz cztery sery.
Dr. Oetker jest liderem na rynku pizz mrożonych z udziałem wynoszącym już 38%. Tworząc recepturę Pizzy Guseppe skupiliśmy się na oczekiwaniach konsumentów względem pizzy idealnej. Najważniejsze, ale i zarazem najtrudniejsze do osiągnięcia jest smaczne ciasto – jednocześnie chrupiące na zewnątrz, ale delikatnie puszyste w środku. I to ono jest tajemnicą Pizzy Guseppe – mówi Joanna Olender, Senior Product Manager w firmie Dr. Oetker.
Sprzedaż Pizzy Guseppe w 2012 roku będzie intensywnie wspierana reklamą telewizyjną oraz promocją w Internecie, w tym między innymi stroną fan page na Facebooku. Trzydziestosekundowy, bazujący na muzyce spot reklamowy, za którego kreację odpowiada firma Albert Lumberjacker, nadawany będzie w lutym i marcu przez stacje telewizyjne: TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne i filmowe. Wszystkie emisje zaplanowane są na czas najwyższej oglądalności. Zakupu mediów dokonała firma Media Direction. Dodatkową aktywnością jest uruchomienie 9 lutego, w Międzynarodowy Dzień Pizzy, fan page Pizzy Guseppe na Facebooku. Użytkownicy portalu społecznościowego będą mogli liczyć na różne zabawy, konkursy, imprezy specjalne i inne niespodzianki. Natomiast w lutym i marcu w hipermarketach w całej Polsce przewidziane są degustacje.
Źródło: Dr. Oetker