logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciasto w którym wszystko gra: kampania dla Pizzy Giuseppe

  PR 20.01.2012, przeczytano 10024 razy
ilustracjastrzałka

W lutym rusza nowa, silna kampania dla Pizzy Guseppe, jednego z najnowszych produktów Dr. Oetkera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ciasto-w-ktorym-wszystko-gra%3A-kampania-dla-pizzy-giuseppe,14415,artykul.html

Pizza dostępna jest w 4 wariantach smakowych: z salami, z szynką, z szynką i pieczarkami oraz cztery sery.

Dr. Oetker jest liderem na rynku pizz mrożonych z udziałem wynoszącym już 38%. Tworząc recepturę Pizzy Guseppe skupiliśmy się na oczekiwaniach konsumentów względem pizzy idealnej. Najważniejsze, ale i zarazem najtrudniejsze do osiągnięcia jest smaczne ciasto – jednocześnie chrupiące na zewnątrz, ale delikatnie puszyste w środku. I to ono jest tajemnicą Pizzy Guseppe – mówi Joanna Olender, Senior Product Manager w firmie Dr. Oetker.

Sprzedaż Pizzy Guseppe w 2012 roku będzie intensywnie wspierana reklamą telewizyjną oraz promocją w Internecie, w tym między innymi stroną fan page na Facebooku. Trzydziestosekundowy, bazujący na muzyce spot reklamowy, za którego kreację odpowiada firma Albert Lumberjacker, nadawany będzie w lutym i marcu przez stacje telewizyjne: TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne i filmowe. Wszystkie emisje zaplanowane są na czas najwyższej oglądalności. Zakupu mediów dokonała firma Media Direction. Dodatkową aktywnością jest uruchomienie 9 lutego, w Międzynarodowy Dzień Pizzy, fan page Pizzy Guseppe na Facebooku. Użytkownicy portalu społecznościowego będą mogli liczyć na różne zabawy, konkursy, imprezy specjalne i inne niespodzianki. Natomiast w lutym i marcu w hipermarketach w całej Polsce przewidziane są degustacje.

Źródło: Dr. Oetker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764