logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciasto w którym wszystko gra: kampania dla Pizzy Giuseppe

  PR 20.01.2012, przeczytano 10019 razy
ilustracjastrzałka

W lutym rusza nowa, silna kampania dla Pizzy Guseppe, jednego z najnowszych produktów Dr. Oetkera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ciasto-w-ktorym-wszystko-gra%3A-kampania-dla-pizzy-giuseppe,14415,artykul.html

Pizza dostępna jest w 4 wariantach smakowych: z salami, z szynką, z szynką i pieczarkami oraz cztery sery.

Dr. Oetker jest liderem na rynku pizz mrożonych z udziałem wynoszącym już 38%. Tworząc recepturę Pizzy Guseppe skupiliśmy się na oczekiwaniach konsumentów względem pizzy idealnej. Najważniejsze, ale i zarazem najtrudniejsze do osiągnięcia jest smaczne ciasto – jednocześnie chrupiące na zewnątrz, ale delikatnie puszyste w środku. I to ono jest tajemnicą Pizzy Guseppe – mówi Joanna Olender, Senior Product Manager w firmie Dr. Oetker.

Sprzedaż Pizzy Guseppe w 2012 roku będzie intensywnie wspierana reklamą telewizyjną oraz promocją w Internecie, w tym między innymi stroną fan page na Facebooku. Trzydziestosekundowy, bazujący na muzyce spot reklamowy, za którego kreację odpowiada firma Albert Lumberjacker, nadawany będzie w lutym i marcu przez stacje telewizyjne: TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne i filmowe. Wszystkie emisje zaplanowane są na czas najwyższej oglądalności. Zakupu mediów dokonała firma Media Direction. Dodatkową aktywnością jest uruchomienie 9 lutego, w Międzynarodowy Dzień Pizzy, fan page Pizzy Guseppe na Facebooku. Użytkownicy portalu społecznościowego będą mogli liczyć na różne zabawy, konkursy, imprezy specjalne i inne niespodzianki. Natomiast w lutym i marcu w hipermarketach w całej Polsce przewidziane są degustacje.

Źródło: Dr. Oetker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764