logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cicha grafika Asusa

   10.11.2005, przeczytano 734 razy

Do bogatej oferty kart graficznych Asusa dołączyły dwa nowe urządzenia oparte na procesorach ATI Radeon X1600. Jedną z nowości jest karta EAX1600XT SILENT/TVD/256M, druga zaś to model EAX1600PRO/TD/256M.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cicha-grafika-asusa,3227,artykul.html

Sprzęt jest wyposażony w pasywny system chłodzenia z pokaźnym radiatorem umieszczonym z tyłu karty, dzięki czemu chłodzony jest przez wentylator pracujący przy procesorze.

Rdzeń karty EAX1600XT SILENT/TVD/256M taktowany jest zegarem 590MHz, natomiast pamięć GDDR3 pracuje z częstotliwością 1,38GHz. Urządzenie wyposażono w układ RAMDAC: 400MHz, standardowy interfejs PCI Express x16 oraz szereg złącz, m.in. wyjścia TV-Out, VGA, DVI-I, S-Video & Composit oraz wejście Video-In. Maksymalna rozdzielczość obsługiwana przez tą kartę to 2048 x 1536 pikseli.

Z kolei w przypadku modelu EAX1600Pro/TD/256M częstotliwości pracy wynoszą odpowiednio 500MHz dla rdzenia i 780 MHz dla pamięci GDDR3. W tej wersji brak jest wejścia wideo, pozostała specyfikacja jest analogiczna jak w przypadku karty EAX1600XT SILENT/TVD/256M. Według producenta obydwie karty są już sprzedawane w sklepach, choć nie ujawnił on cen nowych produktów.

Źródło: CDR Info

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764