logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Cicheżyczenia w świątecznym spocie Fundacji DKMS

  PR 16.12.2021, przeczytano 814 razy
ilustracjastrzałka

Każdy z nas o czymś marzy. Czasami w pędzie codzienności zapominamy, jak ważne są nasze życzenia – nie tylko te, które składamy naszym najbliższym, ale i te ciche, wypowiadane, kiedy nikt nie słyszy. Święta Bożego Narodzenia to czas, w którym przypominamy sobie o tym, co jest naprawdę ważne. Dla 5-letniej Marysi ze Szczecina to możliwość spędzenia kolejnych świąt z rodziną. To wszystko dzięki nieznajomemu Świętemu Mikołajowi, czyli Dawcy szpiku, który dwa lata temu podarował jej szansę na powrót do zdrowia. W świątecznym filmie Fundacji DKMS to właśnie Marysia jest najważniejszą bohaterką. Czego życzy wszystkim Pacjentom?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cichezyczenia-w-swiatecznym-spocie-fundacji-dkms,394162,artykul.html

W lipcu 2019 roku aż pięcioro Pacjentów z Pomorza potrzebowało przeszczepienia szpiku od niespokrewnionego Dawcy szpiku, żeby pokonać nowotwór krwi. Pośród nich była 3-letnia wówczas Marysia, która chorowała na ostrą białaczkę szpikową. Po licznych akcjach rejestracji, przeprowadzonych przez Fundację DKMS, dla dziewczynki znalazł się zgodny Dawca szpiku - jej „bliźniak genetyczny” - dzięki któremu Marysia wyzdrowiała.

- Nasze pierwsze poprzeszczepowe urodziny były wyjątkowe, w gronie najbliższych, z tortem i prezentami. Pierwsze poprzeszczepowe Święta Bożego Narodzenia też były bardzo szczególne, bo spędziliśmy je wszyscy razem w domu. I to był najwspanialszy prezent, jaki mogliśmy sobie wymarzyć. Każdy z nas, patrząc na puste miejsce przy stole, był myślami z Dawcą Marysi, któremu zawdzięczamy to, że Marysia jest z nami. Nawet Marysia, mimo swojego wieku, wiedziała, że to miejsce przeznaczone jest dla osoby, dzięki której wyzdrowiała. Teraz czekamy na kolejne święta – tak samo szczęśliwe jak poprzednie. Choroba Marysi nauczyła nas cieszyć się małymi rzeczami. Każdą wspólną chwilę doceniamy jeszcze bardziej. – mówi Alicja Krawczyńska, mama Marysi.

Świąteczne spoty Fundacji DKMS

To już kolejny film Fundacji DKMS ze świątecznej serii. Bohaterką tegorocznej produkcji jest Marysia. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia mała bohaterka życzy wszystkim Pacjentom, potrzebującym przeszczepienia szpiku, znalezienia zgodnego Dawcy i szybkiego powrotu do zdrowia. Marysia, pomimo młodego wieku wie, że to najpiękniejszy prezent, jaki można otrzymać od nieznajomego Mikołaja. Przygotowując się do tego szczególnego okresu w roku, pamiętajmy o tym, że #cicheżyczenia mają szczególną moc.

Świąteczne produkcje Fundacji DKMS mają uświadamiać społeczeństwo, że życzenie, które najczęściej pada z naszych ust - „życzę Ci dużo zdrowia”, ma szczególne znaczenie dla Pacjentów, którzy czekają na zgodnego Dawcę szpiku, swojego „bliźniaka genetycznego”. Wielu z nich najbliższe święta spędzi na oddziałach hematoonkologicznych, z nadzieją, że znajdzie się dla nich najpiękniejszy i najbardziej wyczekiwany prezent – zgodny niespokrewniony Dawca szpiku.

A nadzieję Pacjentom może podarować każdy z nas, rejestrując się jako potencjalny Dawca szpiku. Im więcej osób dołączy do bazy Fundacji DKMS, tym większa szansa na to, że spełni się życzenie Marysi i tysięcy Pacjentów, czekających swojego „bliźniaka genetycznego”.

Żeby zostać potencjalnym Dawcą szpiku, wystarczy wejść na stronę www.dkms.pl/zostan-dawca i zamówić bezpłatny pakiet rejestracyjny. Każdy potencjalny Dawca szpiku zwiększa szansę na powrót do zdrowia – i bliskich – Pacjenta walczącego z nowotworem krwi.  

Za realizację filmu odpowiada Robert Szaban Production.

Źródło: Fundacja DKMS

www.dkms.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764