logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciekawi od zawsze w kampanii Interia.pl

  PR 04.05.2013, przeczytano 1033 razy

"Ciekawi od zawsze" to hasło nowej kampanii reklamowej promującej portal INTERIA.PL. Akcja objęła telewizję, radio, prasę, kino, outdoor oraz Internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ciekawi-od-zawsze-w-kampanii-interia.pl,18610,artykul.html

Kreacja reklamowa przedstawia redaktorów INTERIA.PL, dla których od najmłodszych lat pasją jest to, czym zajmują się obecnie w portalu. Biznes, sport, lifestyle, nowe technologie czy samochody - kampania w zabawny sposób podkreśla eksperckość i znajomość tematów, którymi zajmują się dziennikarze.

Spoty telewizyjne pokazane zostaną w kilkunastu tematycznych stacjach telewizyjnych. Przygotowane zostały także kreacje prasowe (tytuły Wydawnictwa Bauer, tygodniki opinii, dzienniki). Reklamy pojawią się także w sieci kin Multikino i Cinema City oraz w sieci. W czasie kampanii, w stacjach radiowych promowane będą materiały redakcyjne.

Uzupełnieniem kampanii jest konkurs dla użytkowników INTERIA.PL, do którego zgłoszenia można wysłać poprzez stronę ciekawi.interia.pl. Internauci, którzy opowiedzą o swoich pasjach, mają szansę wygrać pieniądze oraz wypromować swoje osiągnięcia.

Koncept kampanii przygotowała agencja Opus B, produkcja to Plankton i RS Media, za zakup mediów odpowiedzialny był dział marketingu INTERIA.PL.

Źródło: Interia.pl

ciekawi.interia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764