"Ciekawi od zawsze" to hasło nowej kampanii reklamowej promującej portal INTERIA.PL. Akcja objęła telewizję, radio, prasę, kino, outdoor oraz Internet.
Kreacja reklamowa przedstawia redaktorów INTERIA.PL, dla których od najmłodszych lat pasją jest to, czym zajmują się obecnie w portalu. Biznes, sport, lifestyle, nowe technologie czy samochody - kampania w zabawny sposób podkreśla eksperckość i znajomość tematów, którymi zajmują się dziennikarze.
Spoty telewizyjne pokazane zostaną w kilkunastu tematycznych stacjach telewizyjnych. Przygotowane zostały także kreacje prasowe (tytuły Wydawnictwa Bauer, tygodniki opinii, dzienniki). Reklamy pojawią się także w sieci kin Multikino i Cinema City oraz w sieci. W czasie kampanii, w stacjach radiowych promowane będą materiały redakcyjne.
Uzupełnieniem kampanii jest konkurs dla użytkowników INTERIA.PL, do którego zgłoszenia można wysłać poprzez stronę ciekawi.interia.pl. Internauci, którzy opowiedzą o swoich pasjach, mają szansę wygrać pieniądze oraz wypromować swoje osiągnięcia.
Koncept kampanii przygotowała agencja Opus B, produkcja to Plankton i RS Media, za zakup mediów odpowiedzialny był dział marketingu INTERIA.PL.
Źródło: Interia.pl