logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciekawsza strona kobiecości w kampanii serwisu kobieta.wp.pl

  PR 03.01.2012, przeczytano 1903 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska rusza z kampanią reklamową witryny kobieta.wp.pl. Jej hasło przewodnie – „Ciekawsza strona kobiecości” – ma podkreślić różnorodność i nieszablonowość materiałów, które można znaleźć w serwisie. Celem akcji jest nawiązanie relacji z użytkowniczkami i przywiązanie ich do marki. Działania promocyjne, których grupą docelową są kobiety w wieku 18-34 lata, obejmą prasę, radio oraz Internet i będą prowadzone przez cały styczeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ciekawsza-strona-kobiecosci-w-kampanii-serwisu-kobieta.wp.pl,14287,artykul.html

W kampanii reklamowej kobiecego serwisu WP, tak samo jak w poprzednich akcjach promocyjnych, Wirtualna Polska stawia na nieszablonowy i przewrotny przekaz. „W akcji promocyjnej witryny kobieta.wp.pl bawimy się słowem i pojęciem kobiecości. Łamiemy stereotypy. Udowadniamy, że kobiety – podobnie jak nasz serwis – potrafią być wyjątkowe i niebanalne” – wyjaśnia Tomasz Bączek, Kierownik Działu Marketingu w Wirtualnej Polsce. „Serwis kobieta.wp.pl to po prostu ciekawsza strona kobiecości” – dodaje.

Kampania WP skierowana jest do Polek w wieku 18-34, ambitnych, interesujących się tematami społecznymi, ale także modą i urodą. „Z naszą akcją chcemy dotrzeć do kobiet, które śledzą aktualne trendy i zachęcić je do korzystania z naszej witryny. Pokazać, że każda z nich może znaleźć tam coś dla siebie” – mówi Ewa Cięszka, koordynatorka projektu.

Akcja promocyjna serwisu kobieta.wp.pl rozpoczęła się na początku stycznia 2012, a jej core potrwa miesiąc. Wykorzystywane są w niej spoty radiowe, a także reklama prasowa oraz internetowa. Wszystkie kreacje zostały przygotowane na zlecenie Wirtualnej Polski przez Agencję 303.

Dodatkowo, użytkownicy serwisu kobieta.wp.pl – po raz pierwszy w historii – wybiorą Kobietę Roku. Redaktorki witryny nominowały dziesięć znanych Polek, na które internauci mogą teraz oddawać swe głosy. Laureatkę plebiscytu WP poznamy już w połowie stycznia.

Wykorzystane kanały komunikacji:
• radio (Radio Zet, Radio Eska, Polskie Radio, RMF Maxxx, RMF FM, RMF Classic, Roxy FM, Radio Złote Przeboje)
• prasa (tygodniki, miesięczniki m.in.: Przekrój, Wprost, Uważam Rze, InStyle, Cosmopolitan, Zwierciadło, Gala, Glamour, Joy, Claudia, Elle, AVANTI)
• Internet (Wirtualna Polska oraz m.in. sieci Arbo, Ad-Vice, IDMnet)

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:
• Agencja 303

Zakup i planowanie mediów:
• Zespół ds. Planowania Mediów, Wirtualna Polska
• Dział Marketingu, Wirtualna Polska
• Dom mediowy Value Media

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764