logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciepłe i rodzinne święta w nowym spocie Ikea

  PR 09.11.2017, przeczytano 990 razy
ilustracjastrzałka

Melodyjna narracja Bartosza „Fisza” Waglewskiego po raz drugi w spocie reklamowym IKEA. Tym razem to opowieść o nadchodzących świętach zachęcająca, by „zrobić więcej miejsca na miłość”. Za kreację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Film wyprodukowany przez studio TANK wyreżyserował Tadeusz Śliwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cieple-i-rodzinne-swieta-w-nowym-spocie-ikea,34431,artykul.html

Świąteczna reklama IKEA to druga odsłona kolaboracji marki z artystą w ramach kampanii „IKEA. Niech żyje dom”. Pierwsza została zaprezentowana w sierpniu tego roku. Był to również pierwszy efekt współpracy z agencją Saatchi&Saatchi IS.

Nowy spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny TANK. - Po raz kolejny zrealizowaliśmy dla IKEA reklamę opartą o przemyślany koncept kreatywny, który pozwolił nam rozwinąć skrzydła w obszarze produkcji. W efekcie dostarczyliśmy film, z którego zadowolone są wszystkie zaangażowane strony - powiedział Marcin Borkowski, producent filmu.

Za konceptem kreatywnym spotu stoi team w składzie: Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow oraz Michał Pawłowski z Saatchi&Saatchi IS.

Reklama „Zrób miejsce na miłość” jest emitowana w TV oraz internecie.

  • Klient: IKEA Retail
  • Agencja: Saatchi&Saatchi IS/ Magdalena Barszcz
  • Team kreatywny: Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow, Michał Pawłowski
  • Reżyser: Tadeusz Śliwa/ Point Of You
  • Dop: Michał Dąbal
  • Scenografia: Olak&Brudz SetDesign
  • Kostiumy: Maria Bulanda
  • Make Up: Paula Celińska
  • Montaż: Robert Gryka
  • Postprodukcja: Lunapark Motion Arts Collective
  • Muzyka: Daniel Bloom

Źródło: TANK

www.tankproduction.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.
Maciej Podgórski obejmuje stanowisko Integrated Strategy Lead w Dentsu Polska
Maciej Podgórski objął stanowisko Integrated Strategy Lead w grupie dentsu Polska, gdzie będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.
Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764