logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciepłe i rodzinne święta w nowym spocie Ikea

  PR 09.11.2017, przeczytano 1104 razy
ilustracjastrzałka

Melodyjna narracja Bartosza „Fisza” Waglewskiego po raz drugi w spocie reklamowym IKEA. Tym razem to opowieść o nadchodzących świętach zachęcająca, by „zrobić więcej miejsca na miłość”. Za kreację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Film wyprodukowany przez studio TANK wyreżyserował Tadeusz Śliwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cieple-i-rodzinne-swieta-w-nowym-spocie-ikea,34431,artykul.html

Świąteczna reklama IKEA to druga odsłona kolaboracji marki z artystą w ramach kampanii „IKEA. Niech żyje dom”. Pierwsza została zaprezentowana w sierpniu tego roku. Był to również pierwszy efekt współpracy z agencją Saatchi&Saatchi IS.

Nowy spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny TANK. - Po raz kolejny zrealizowaliśmy dla IKEA reklamę opartą o przemyślany koncept kreatywny, który pozwolił nam rozwinąć skrzydła w obszarze produkcji. W efekcie dostarczyliśmy film, z którego zadowolone są wszystkie zaangażowane strony - powiedział Marcin Borkowski, producent filmu.

Za konceptem kreatywnym spotu stoi team w składzie: Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow oraz Michał Pawłowski z Saatchi&Saatchi IS.

Reklama „Zrób miejsce na miłość” jest emitowana w TV oraz internecie.

  • Klient: IKEA Retail
  • Agencja: Saatchi&Saatchi IS/ Magdalena Barszcz
  • Team kreatywny: Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow, Michał Pawłowski
  • Reżyser: Tadeusz Śliwa/ Point Of You
  • Dop: Michał Dąbal
  • Scenografia: Olak&Brudz SetDesign
  • Kostiumy: Maria Bulanda
  • Make Up: Paula Celińska
  • Montaż: Robert Gryka
  • Postprodukcja: Lunapark Motion Arts Collective
  • Muzyka: Daniel Bloom

Źródło: TANK

www.tankproduction.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764