Melodyjna narracja Bartosza „Fisza” Waglewskiego po raz drugi w spocie reklamowym IKEA. Tym razem to opowieść o nadchodzących świętach zachęcająca, by „zrobić więcej miejsca na miłość”. Za kreację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Film wyprodukowany przez studio TANK wyreżyserował Tadeusz Śliwa.
Świąteczna reklama IKEA to druga odsłona kolaboracji marki z artystą w ramach kampanii „IKEA. Niech żyje dom”. Pierwsza została zaprezentowana w sierpniu tego roku. Był to również pierwszy efekt współpracy z agencją Saatchi&Saatchi IS.
Nowy spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny TANK. - Po raz kolejny zrealizowaliśmy dla IKEA reklamę opartą o przemyślany koncept kreatywny, który pozwolił nam rozwinąć skrzydła w obszarze produkcji. W efekcie dostarczyliśmy film, z którego zadowolone są wszystkie zaangażowane strony - powiedział Marcin Borkowski, producent filmu.
Za konceptem kreatywnym spotu stoi team w składzie: Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow oraz Michał Pawłowski z Saatchi&Saatchi IS.
Reklama „Zrób miejsce na miłość” jest emitowana w TV oraz internecie.
- Klient: IKEA Retail
- Agencja: Saatchi&Saatchi IS/ Magdalena Barszcz
- Team kreatywny: Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow, Michał Pawłowski
- Reżyser: Tadeusz Śliwa/ Point Of You
- Dop: Michał Dąbal
- Scenografia: Olak&Brudz SetDesign
- Kostiumy: Maria Bulanda
- Make Up: Paula Celińska
- Montaż: Robert Gryka
- Postprodukcja: Lunapark Motion Arts Collective
- Muzyka: Daniel Bloom
Źródło: TANK