logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciepło i energia na co dzień w kampanii PGE

  PR 08.12.2024, przeczytano 280 razy
ilustracja

Celem kampanii jest zaprezentowanie wielosegmentowej działalności Grupy Kapitałowej PGE oraz umocnienie wizerunku marki, która odpowiada nie tylko za produkcję energii elektrycznej, ale również za produkcję i dostawę ciepła systemowego oraz zasilanie krwioobiegu energetyki kolejowej, dzięki czemu ma kluczowy wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego dla domów i firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cieplo-i-energia-na-co-dzien-w-kampanii-pge,406779,artykul.html

W ramach kampanii powstał wizerunkowy spot reklamowy, do stworzenia którego wykorzystano m.in. autentyczne ujęcia zrealizowane w aktywach Grupy Kapitałowej PGE, oraz nawiązujący do niego bezpośrednio projekt graficzny. Główną bohaterką kampanii jest inżynierka pracująca w PGE, która objaśnia wielosegmentową działalność PGE, pokazując zakres jej aktywności i zaangażowania, od energii wiatrowej i słonecznej, przez energetykę dla polskiego sektora kolejowego, aż po ciepło, którym PGE zasila polskie domy i przedsiębiorstwa. Wszystkie te aspekty działalności Grupy Kapitałowej PGE świadczą o tym, jak ważną rolę PGE odgrywa w zapewnieniu stabilności, bezpieczeństwa i rozwoju energetyki w kraju.

Kampania przewiduje połączenie szerokozasięgowych działań komunikacyjnych offline i online, z wykorzystaniem ogólnopolskich kanałów mediowych, takich jak telewizja, Internet, kino, prasa, nośniki DOOH (digital out of home) oraz media społecznościowe. Reklamy wizerunkowe pojawią się w przestrzeni mediowej w okresie od 2 do 31 grudnia br.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764