logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciepły związek Instal-Projekt z Toolbox Creative Communications

  PR 07.03.2012, przeczytano 570 razy

Od 01.03.2012 kompleksową obsługą PR firmy Instal-Projekt zajmuje się agencja Toolbox Creative Communications. Instal-Projekt jest jednym z liderów polskiego rynku grzewczego. Obecnie firma dostarcza co trzeci grzejnik łazienkowy w Polsce i należy do najbardziej utytułowanych przedstawicieli branży: ma na swoim koncie ponad 50 nagród i wyróżnień. W ubiegłym roku jeden z jej designerskich produktów zaprezentowano podczas wystawy Must have w ramach Łódź Design Festival.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cieply-zwiazek-instal-projekt-z-toolbox-creative-communications,14872,artykul.html

Obsługą nowego klienta będzie zajmował się 3-osobowy zespół projektowy. Agencja, oprócz działań media relations, poprowadzi również komunikację firmy w sferze social media. Do pozostałych zadań należy m.in. doradztwo wizerunkowe i strategiczne, a także wsparcie z zakresu komunikacji marketingowej.

Firma Instal-Projekt, obecna na rynku od ponad 30 lat, ma już za sobą doświadczenia we współpracy z agencjami w zakresie public relations. Najnowszy kontrakt jest wynikiem przetargu, do którego zaproszono pięciu oferentów. Strony nie ujawniają czasu trwania umowy.

Źródło: Toolbox Creative Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764