logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cieszyn: Letnia Szkoła Dizajnu 2013

  PR 22.06.2013, przeczytano 1314 razy
ilustracjastrzałka
fot. Sebastain Woźniak

Czym charakteryzuje się tożsamość wizualna miejsca? Jak projektować komunikat typograficzny w przestrzeni? Organizatorzy zapraszają projektantów i studentów projektowania graficznego do udziału w Letniej Szkole Dizajnu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cieszyn%3A-letnia-szkola-dizajnu-2013,19066,artykul.html

Pięciodniowy warsztat projektowania graficznego w kontekście przestrzeni miejskiej poprowadzą:
- dr hab. Tomasz Bierkowski (ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego)
- dr Marcel Benčík (Vysoka Skola Vytvarnych Umeni Bratysława, Katedra Projektowania Graficznego).

Tomasz Bierkowski:
Pracownik katowickiej ASP (Katedra Projektowania Graficznego), projektant grafiki użytkowej. Laureat m.in. Festiwalu Plakatu w Krakowie, konkursu Śląska Rzecz 2005 za projekt książki „Martwe punkty. Antologia poezji Na Dziko”, współpracuje z Muzeum Sztuki w Łodzi, warszawską Zachętą oraz Centrum Sztuki Współczesnej Kronika w Bytomiu. Autor książki “O typografii”.

Marcel Benčík:
Pracownik Akademii Sztuk Pięknych w Bratysławie (Katedra Projektowania Graficznego). Organizator międzynarodowej konferencji Kupė, dotyczącej projektowania graficznego. Juror międzynarodowego konkursu “Graduation Projects”. Projektant książek, identyfikacji wizualnych. Twórca narodowego pawilonu Słowacji i Czech na Międzynarodowym Biennale Architektury w Wenecji.

Zasady rekrutacji:
Wszystkich zainteresowanych udziałem w warsztatach typograficznych prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z portfolio (do 5 MG) do 26 czerwca 2013 roku na adres: apilch(at)zamekcieszyn.pl. Wybranych zostanie 10 osób, które będą mogły bezpłatnie uczestniczyć w warsztatach.

Organizator zapewnia nocleg i dwa posiłki dziennie.
Wyniki zostaną ogłoszone 27 czerwca.

Ze względu na specyfikę warsztatów prosimy osoby, które zakwalifikują się do udziału w szkoleniu o przywiezienie laptopa (wyposażonego w oprogramowanie – najlepiej pakiet Adobe) i cyfrowego aparatu fotograficznego. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian programowych.

termin: 1–7 lipca 2013,
miejsce: Zamek Cieszyn.

Źródło: STGU

www.zamekcieszyn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764