logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cieszyn: Letnia Szkoła Dizajnu 2013

  PR 22.06.2013, przeczytano 1463 razy
ilustracjastrzałka
fot. Sebastain Woźniak

Czym charakteryzuje się tożsamość wizualna miejsca? Jak projektować komunikat typograficzny w przestrzeni? Organizatorzy zapraszają projektantów i studentów projektowania graficznego do udziału w Letniej Szkole Dizajnu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cieszyn%3A-letnia-szkola-dizajnu-2013,19066,artykul.html

Pięciodniowy warsztat projektowania graficznego w kontekście przestrzeni miejskiej poprowadzą:
- dr hab. Tomasz Bierkowski (ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego)
- dr Marcel Benčík (Vysoka Skola Vytvarnych Umeni Bratysława, Katedra Projektowania Graficznego).

Tomasz Bierkowski:
Pracownik katowickiej ASP (Katedra Projektowania Graficznego), projektant grafiki użytkowej. Laureat m.in. Festiwalu Plakatu w Krakowie, konkursu Śląska Rzecz 2005 za projekt książki „Martwe punkty. Antologia poezji Na Dziko”, współpracuje z Muzeum Sztuki w Łodzi, warszawską Zachętą oraz Centrum Sztuki Współczesnej Kronika w Bytomiu. Autor książki “O typografii”.

Marcel Benčík:
Pracownik Akademii Sztuk Pięknych w Bratysławie (Katedra Projektowania Graficznego). Organizator międzynarodowej konferencji Kupė, dotyczącej projektowania graficznego. Juror międzynarodowego konkursu “Graduation Projects”. Projektant książek, identyfikacji wizualnych. Twórca narodowego pawilonu Słowacji i Czech na Międzynarodowym Biennale Architektury w Wenecji.

Zasady rekrutacji:
Wszystkich zainteresowanych udziałem w warsztatach typograficznych prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z portfolio (do 5 MG) do 26 czerwca 2013 roku na adres: apilch(at)zamekcieszyn.pl. Wybranych zostanie 10 osób, które będą mogły bezpłatnie uczestniczyć w warsztatach.

Organizator zapewnia nocleg i dwa posiłki dziennie.
Wyniki zostaną ogłoszone 27 czerwca.

Ze względu na specyfikę warsztatów prosimy osoby, które zakwalifikują się do udziału w szkoleniu o przywiezienie laptopa (wyposażonego w oprogramowanie – najlepiej pakiet Adobe) i cyfrowego aparatu fotograficznego. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian programowych.

termin: 1–7 lipca 2013,
miejsce: Zamek Cieszyn.

Źródło: STGU

www.zamekcieszyn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764