logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cieszyn: Letnia Szkoła Dizajnu 2013

  PR 22.06.2013, przeczytano 1259 razy
ilustracjastrzałka
fot. Sebastain Woźniak

Czym charakteryzuje się tożsamość wizualna miejsca? Jak projektować komunikat typograficzny w przestrzeni? Organizatorzy zapraszają projektantów i studentów projektowania graficznego do udziału w Letniej Szkole Dizajnu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cieszyn%3A-letnia-szkola-dizajnu-2013,19066,artykul.html

Pięciodniowy warsztat projektowania graficznego w kontekście przestrzeni miejskiej poprowadzą:
- dr hab. Tomasz Bierkowski (ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego)
- dr Marcel Benčík (Vysoka Skola Vytvarnych Umeni Bratysława, Katedra Projektowania Graficznego).

Tomasz Bierkowski:
Pracownik katowickiej ASP (Katedra Projektowania Graficznego), projektant grafiki użytkowej. Laureat m.in. Festiwalu Plakatu w Krakowie, konkursu Śląska Rzecz 2005 za projekt książki „Martwe punkty. Antologia poezji Na Dziko”, współpracuje z Muzeum Sztuki w Łodzi, warszawską Zachętą oraz Centrum Sztuki Współczesnej Kronika w Bytomiu. Autor książki “O typografii”.

Marcel Benčík:
Pracownik Akademii Sztuk Pięknych w Bratysławie (Katedra Projektowania Graficznego). Organizator międzynarodowej konferencji Kupė, dotyczącej projektowania graficznego. Juror międzynarodowego konkursu “Graduation Projects”. Projektant książek, identyfikacji wizualnych. Twórca narodowego pawilonu Słowacji i Czech na Międzynarodowym Biennale Architektury w Wenecji.

Zasady rekrutacji:
Wszystkich zainteresowanych udziałem w warsztatach typograficznych prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z portfolio (do 5 MG) do 26 czerwca 2013 roku na adres: apilch(at)zamekcieszyn.pl. Wybranych zostanie 10 osób, które będą mogły bezpłatnie uczestniczyć w warsztatach.

Organizator zapewnia nocleg i dwa posiłki dziennie.
Wyniki zostaną ogłoszone 27 czerwca.

Ze względu na specyfikę warsztatów prosimy osoby, które zakwalifikują się do udziału w szkoleniu o przywiezienie laptopa (wyposażonego w oprogramowanie – najlepiej pakiet Adobe) i cyfrowego aparatu fotograficznego. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian programowych.

termin: 1–7 lipca 2013,
miejsce: Zamek Cieszyn.

Źródło: STGU

www.zamekcieszyn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monika Kowalewska dyrektorką marketingu firmy Wawel
Od 1 lutego działem marketingu producenta słodyczy pokieruje Monika Kowalewska. Odpowiadać będzie za strategię, wizerunek marki, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe, fundację Wawel z Rodziną oraz całość działań marketingowych firmy Wawel.
Kampania społeczna „Pracodawca z sercem”, mająca na celu zwiększenie szans osób niepełnosprawnych na rynku pracy zyskała patronat honorowy Minister Rodziny i Polityki Społecznej Marleny Maląg. Celem akcji jest poszerzenie świadomości w kwestii korzyści dla pracodawców wynikających z zatrudnienia niepełnosprawnych pracowników, a także burzenie stereotypów i barier...
Paweł Orleański nowym Ambasadorem marki Synergio
Wspieranie ekologii jako element odpowiedzialności społecznej, to wartość realizowana od początku istnienia przez Synergio S.A. Firma aktywnie wspiera ochronę środowiska, dba o jakość powietrza zalesiając Polskę i dostarcza czyste źródeł energii indywidualnym odbiorcom i biznesowi.  Chce również edukować i wpierać Polaków w kreowaniu postaw przyjaznych...
Szybkie wiadomości do dostawców to największa zaleta ESB
Platforma European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie dostawców...
Streaming zakupowy – nowa inicjatywa Galerii Młociny
Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Warszawskie centrum handlowe po raz kolejny stanie się prekursorem nieszablonowych działań i już 26 stycznia o godzinie 17:00 wspólnie z marką odzieżową Anataka rozpocznie cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764