logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cieszyn: Letnia Szkoła Dizajnu 2013

  PR 22.06.2013, przeczytano 1169 razy
ilustracjastrzałka
fot. Sebastain Woźniak

Czym charakteryzuje się tożsamość wizualna miejsca? Jak projektować komunikat typograficzny w przestrzeni? Organizatorzy zapraszają projektantów i studentów projektowania graficznego do udziału w Letniej Szkole Dizajnu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cieszyn%3A-letnia-szkola-dizajnu-2013,19066,artykul.html

Pięciodniowy warsztat projektowania graficznego w kontekście przestrzeni miejskiej poprowadzą:
- dr hab. Tomasz Bierkowski (ASP Katowice, Katedra Projektowania Graficznego)
- dr Marcel Benčík (Vysoka Skola Vytvarnych Umeni Bratysława, Katedra Projektowania Graficznego).

Tomasz Bierkowski:
Pracownik katowickiej ASP (Katedra Projektowania Graficznego), projektant grafiki użytkowej. Laureat m.in. Festiwalu Plakatu w Krakowie, konkursu Śląska Rzecz 2005 za projekt książki „Martwe punkty. Antologia poezji Na Dziko”, współpracuje z Muzeum Sztuki w Łodzi, warszawską Zachętą oraz Centrum Sztuki Współczesnej Kronika w Bytomiu. Autor książki “O typografii”.

Marcel Benčík:
Pracownik Akademii Sztuk Pięknych w Bratysławie (Katedra Projektowania Graficznego). Organizator międzynarodowej konferencji Kupė, dotyczącej projektowania graficznego. Juror międzynarodowego konkursu “Graduation Projects”. Projektant książek, identyfikacji wizualnych. Twórca narodowego pawilonu Słowacji i Czech na Międzynarodowym Biennale Architektury w Wenecji.

Zasady rekrutacji:
Wszystkich zainteresowanych udziałem w warsztatach typograficznych prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z portfolio (do 5 MG) do 26 czerwca 2013 roku na adres: apilch(at)zamekcieszyn.pl. Wybranych zostanie 10 osób, które będą mogły bezpłatnie uczestniczyć w warsztatach.

Organizator zapewnia nocleg i dwa posiłki dziennie.
Wyniki zostaną ogłoszone 27 czerwca.

Ze względu na specyfikę warsztatów prosimy osoby, które zakwalifikują się do udziału w szkoleniu o przywiezienie laptopa (wyposażonego w oprogramowanie – najlepiej pakiet Adobe) i cyfrowego aparatu fotograficznego. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian programowych.

termin: 1–7 lipca 2013,
miejsce: Zamek Cieszyn.

Źródło: STGU

www.zamekcieszyn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764