logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cieszyński Zamek świętował czwarte urodziny

   02.02.2009, przeczytano 1119 razy
ilustracjastrzałka
fot. Agencja Presso

Czwarte urodziny świętował w piątek Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie. Z tej okazji zorganizowano aż trzy wystawy. Nie zabrakło też tortu, na którym świeczki zdmuchnęli wiceburmistrz Cieszyna Włodzimierz Cybulski i Ewa Gołębiowska, dyrektorka Zamku. Przyjaciołom instytucji rozdano odznaki, dyplomy Klubu Przedsiębiorcy i słodkie dżemy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cieszynski-zamek-swietowal-czwarte-urodziny,8450,artykul.html

— To nie był łatwy rok, głównie z powodów finansowych, ponieważ zakończyły się projekty unijne, z których finansowano działalność Zamku w dziedzinie designu i nowych technologii przez pierwsze trzy lata. Mimo to udało się utrzymać wszystkie najważniejsze i rozpoznawalne przedsięwzięcia — mówiła podczas urodzinowej gali Ewa Gołębiowska. Wielkich wydarzeń w Zamku nie zabraknie też w 2009 roku. Obecnie można tu oglądać aż cztery wystawy!

„Tożsamość. Zaolzie" (do 28 lutego) to wystawa portretów duetu Zorka Project, które przedstawiają ludzi różnych pokoleń i narodowości mieszkających na Zaolziu. „Dizajn pomaga” (do 12 marca) prezentuje efekty warsztatów Letniej Szkoły Dizajnu, które w lipcu 2008 roku poprowadził na Zamku współautor identyfikacji wizualnej Polskich Linii Lotniczych LOT i informacji wizualnej warszawskiego metra prof. Roman Duszek. Wystawa „Najlepsze Projekty Dyplomowe” (do 12 marca) jest przeglądem prac studenckich ze wszystkich uczelni artystycznych w kraju prowadzących wydziały projektowe. I jest jeszcze wystawa „W rzeczy samej" projektów - eksperymentalnej pracowni stworzonej w wyniku wspólnej pracy studentów Wydziału Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie i Tomasza Rygalika, działających pod nazwą PG13. Prezentuje ona ponad 30 obiektów, których wspólnym mianownikiem jest refleksja nad obecną kondycją kultury materialnej.

Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie rozpoczął swoją działalność w styczniu 2005 roku. To unikalne centrum biznesu, sztuki i wzornictwa, którego zadaniem jest m.in. pobudzanie rozwoju gospodarczego regionu przez wykorzystanie potencjału projektantów. Miejsce stworzono w dzięki funduszom państwa, miasta i Unii Europejskiej w celu pobudzenia rozwoju gospodarczego Śląska poprzez wykorzystanie potencjału projektantów i artystów. Media już w pierwszym roku działalności Śląskiego Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie uznały, że jest on najciekawszą realizacją finansowaną z funduszy strukturalnych w województwie śląskim.

Źródło: Śląski Zamek Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764