W związku z wprowadzeniem we wszystkich kinach Cinema City oraz kinach IMAX w Polsce nowej usługi o nazwie „Cinema City Free WiFi”, widzowie kinowi zyskali bezpłatny dostęp do Internetu w holach i barach kinowych. Jednocześnie za pomocą tego rozwiązania klienci reklamowi New Age Media mają możliwość dodatkowego dotarcia do ponad 2 milionów użytkowników miesięcznie w największych miastach w Polsce.
Nowa usługa Cinema City Free WiFi oferuje marketerom możliwość zaprezentowania indywidualnej strony powitalnej, zamieszczania reklam w czasie rzeczywistym, przekierowania na dedykowany landing page kampanii, a także możliwość geolokalizacji kampanii. Reklamy mogą być edytowane zarówno w wersji „mobile”, jak i „desktop”.
- Proponujemy skuteczne narzędzie wspierające kampanie na ekranach i uzupełnienie dla innych działań off-screen. Oczywiście Cinema City Free WiFi może, być wykorzystywane w komunikacji odrębnie lub np. jako teaser do kolejnych etapów działań. – powiedział Artur Manista, Client’s Partner w NAM.
Cinema City Free WiFi skierowana jest do wszystkich użytkowników przebywających w holach kinowych oraz w pobliżu kin np. food court. W zasięgu sieci Cinema City WiFi znajduje się ponad 2M osób miesięcznie.
Źródło: New Age Media