logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinema City Poland z nowymi agencjami

  PR 13.07.2020, przeczytano 375 razy

Cinema City Poland w ramach przetargu wyłoniła nowe agencje odpowiedzialne za Public Relations i obsługę kreatywną. Do współpracy zaprosiło Monday – agencję komunikacji, oraz Feeders Agency. Obie agencje wspierają Cinema City Poland od 1. lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinema-city-poland-z-nowymi-agencjami,387757,artykul.html

W zakresie Public Relations od 1. lipca Cinema City współpracuje z Monday - agencją komunikacji. Konsultanci Monday realizują działania w zakresie komunikacji korporacyjnej sieci kin w Polsce. Za obsługę projektu odpowiada zespół kierowany przez Aleksandrę Bobkowską, Head of Corporate Communication.

Z kolei Feeders Agency wygrała przetarg na stałą obsługę kreatywną sieci kin Cinema City Poland. W ramach obsługi agencja będzie odpowiadać za prowadzenie kanałów Social Media Cinema City oraz niestandardowe aktywacje w Digitalu. Obecnie agencja pracuje nad ongoingową komunikacją i kampanią na otwarcie kin, które nastąpi już wkrótce.

Źródło: Monday

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764