logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinema City Poland z nowymi agencjami

  PR 13.07.2020, przeczytano 233 razy

Cinema City Poland w ramach przetargu wyłoniła nowe agencje odpowiedzialne za Public Relations i obsługę kreatywną. Do współpracy zaprosiło Monday – agencję komunikacji, oraz Feeders Agency. Obie agencje wspierają Cinema City Poland od 1. lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinema-city-poland-z-nowymi-agencjami,387757,artykul.html

W zakresie Public Relations od 1. lipca Cinema City współpracuje z Monday - agencją komunikacji. Konsultanci Monday realizują działania w zakresie komunikacji korporacyjnej sieci kin w Polsce. Za obsługę projektu odpowiada zespół kierowany przez Aleksandrę Bobkowską, Head of Corporate Communication.

Z kolei Feeders Agency wygrała przetarg na stałą obsługę kreatywną sieci kin Cinema City Poland. W ramach obsługi agencja będzie odpowiadać za prowadzenie kanałów Social Media Cinema City oraz niestandardowe aktywacje w Digitalu. Obecnie agencja pracuje nad ongoingową komunikacją i kampanią na otwarcie kin, które nastąpi już wkrótce.

Źródło: Monday

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764