logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinema City Poland z nowymi agencjami

  PR 13.07.2020, przeczytano 453 razy

Cinema City Poland w ramach przetargu wyłoniła nowe agencje odpowiedzialne za Public Relations i obsługę kreatywną. Do współpracy zaprosiło Monday – agencję komunikacji, oraz Feeders Agency. Obie agencje wspierają Cinema City Poland od 1. lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinema-city-poland-z-nowymi-agencjami,387757,artykul.html

W zakresie Public Relations od 1. lipca Cinema City współpracuje z Monday - agencją komunikacji. Konsultanci Monday realizują działania w zakresie komunikacji korporacyjnej sieci kin w Polsce. Za obsługę projektu odpowiada zespół kierowany przez Aleksandrę Bobkowską, Head of Corporate Communication.

Z kolei Feeders Agency wygrała przetarg na stałą obsługę kreatywną sieci kin Cinema City Poland. W ramach obsługi agencja będzie odpowiadać za prowadzenie kanałów Social Media Cinema City oraz niestandardowe aktywacje w Digitalu. Obecnie agencja pracuje nad ongoingową komunikacją i kampanią na otwarcie kin, które nastąpi już wkrótce.

Źródło: Monday

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764