logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinematic do Dying Light 2: Stay Human autorstwa Platige Image z prestiżową międzynarodową nagrodą

  PR 09.12.2022, przeczytano 617 razy
ilustracja

Zwiastun do drugiej części kultowej gry otrzymał srebrną nagrodę w konkursie Epica Awards w kategorii animacja. Stworzony dla Techlandu Dying Light 2 Stay Human Cinematic Trailer opowiada o tym, czym jest moralność w czasach apokalipsy. Produkcja Platige Image była nominowana także za zdjęcia i reżyserię.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinematic-do-dying-light-2%3A-stay-human-autorstwa-platige-image-z-prestizowa-miedzynarodowa-nagroda,398288,artykul.html

Przyznane, w nocy z 8 na 9 grudnia, nagrody Epica są wyjątkowe. To jedyny tak duży konkurs o zasięgu globalnym, w którym głos decydując mają dziennikarze. Wyróżnienia przyznawane są od 1987 r.

– To już druga, tak prestiżowa międzynarodowa nagroda za tę produkcję. Jesteśmy niezwykle dumni z nich obydwu, tym bardziej, że pochodzą od tak różnych środowisk. Przyznana dziś przez dziennikarzy, którzy sami często są fanami gier, ma dla nas szczególne znacznie – mówi Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

We wrześniu br. cinematic trailer Dying Light 2: Stay Human otrzymał SILVER DRUM w kategorii Motion Craft – Animacja. O przyznaniu nagrody decydują przedstawiciele branży kreatywnej.

Zapowiedź do gry Dying Light 2 została zrealizowana w konwencji teledyskowej. Akcja trailera, ale i samej gry, toczy się w postapokaliptycznym europejskim mieście plądrowanym po zmroku przez hordy zakażonych. Głównym motywem dźwiękowym trailera jest cover utworu Pixies, „Where is My Mind”. Charakter muzyki uwypukla emocje targające głównym bohaterem, a warstwa tekstowa sprawia, że oglądając materiał utożsamiamy się z przedstawianymi w nim wydarzeniami.

Zarówno występujące w produkcji postaci, jak i scenografia, powstały dzięki kreatywnej współpracy artystów Platige i Techlandu. Do sfilmowania scen, w których pojawia się główny bohater - Nightrunner, zostali zaangażowani kaskaderzy specjalizujący się w parkourze. Ich ruchy zostały dokładnie zarejestrowane w studiu motion capture. Aby jak najdokładniej przenieść wygląd oraz mimikę twarzy aktorów do cyfrowego świata do pracy wykorzystano skaner 3D.

Polskie studio przygotowało także materiał o tym, jak wyglądały prace nad zwiastunem: Behind-the-scenes Dying Light 2: Stay Human

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764