logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinematic Resident Evil: Village od Platige Image zdobył Webby People’s Voice

  PR 27.04.2022, przeczytano 1035 razy
ilustracja

Produkcja Resident Evil: Village została uhonorowana nagrodą w 26. edycji corocznego konkursu Webby w kategorii People’s Voice Winner. To wyjątkowe wyróżnienie dla polskiego studia, które od wielu lat specjalizuje się w tworzeniu cinematików oraz efektów specjalnych do filmów i seriali. W tegorocznej edycji ponad 500 000 użytkowników oddało prawie 2 mln głosów tylko w kategorii Webby People’s Voice. Platige rywalizowało z najlepszymi światowymi trailerami, takimi jak Swan Song Apple TV +, czy produkcją Billie Ellish x Beat Saber autorstwa Good Company.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinematic-resident-evil%3A-village-od-platige-image-zdobyl-webby-people%E2%80%99s-voice,395651,artykul.html

Resident Evil: Village miał premierę 1 maja 2021 roku i praktycznie natychmiast przykuł uwagę widzów swoją niestandardową formą. Animacja stanowiła filmowy wstęp, a zarazem zakończenie gry z serii Resident Evil. Dzięki zaufaniu i otwartości klienta Platige Image stworzył projekt całkowicie od podstaw. Studio odpowiadało za realizację wszystkich etapów, począwszy od wstępnej koncepcji, scenariusza, poprzez projekt postaci, oprawę graficzną oraz animację. Warstwa dźwiękowa również była dziełem jednego z działów studia – Platige Sound.

- Jest to wyjątkowe wyróżnienie dla naszego studia oraz całego zespołu, który był zaangażowany w proces produkcji tego unikatowego cinematika. Bardzo cieszymy się, że Resident Evil:Village został doceniony w tym prestiżowym konkursie. Serdecznie gratuluję wszystkim artystom, których wizja artystyczna przyczyniła się do powstania tak wyjątkowej produkcji oraz dziękuję wszystkim głosującym, którzy oddali swój głos na cinematik autorstwa Platige Image – powiedział Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Nagrody Webby są międzynarodowymi wyróżnieniami, przyznawanymi za najlepsze prace w Internecie. Webby Awards, nazywane „Internetowymi Oscarami” – to powołane przez Międzynarodową Akademię Sztuki Cyfrowej i Nauki (IADAS) – nagrody przyznawane od 1996 roku. Ich celem jest uhonorowanie działań przyczyniających się do kreatywnego i profesjonalnego rozwoju Internetu oraz mediów interaktywnych. W tegorocznej 26. edycji Webby Awards zostało zgłoszonych kilkanaście tysięcy projektów z ponad 70 krajów. Ponad 500 000 użytkowników oddało prawie 2 miliony głosów tylko w kategorii People’s Voice. Obecna edycja Webby Awards jest więc największą edycję w historii.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764