logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinematic Resident Evil: Village od Platige Image zdobył Webby People’s Voice

  PR 27.04.2022, przeczytano 520 razy
ilustracja

Produkcja Resident Evil: Village została uhonorowana nagrodą w 26. edycji corocznego konkursu Webby w kategorii People’s Voice Winner. To wyjątkowe wyróżnienie dla polskiego studia, które od wielu lat specjalizuje się w tworzeniu cinematików oraz efektów specjalnych do filmów i seriali. W tegorocznej edycji ponad 500 000 użytkowników oddało prawie 2 mln głosów tylko w kategorii Webby People’s Voice. Platige rywalizowało z najlepszymi światowymi trailerami, takimi jak Swan Song Apple TV +, czy produkcją Billie Ellish x Beat Saber autorstwa Good Company.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinematic-resident-evil%3A-village-od-platige-image-zdobyl-webby-people%E2%80%99s-voice,395651,artykul.html

Resident Evil: Village miał premierę 1 maja 2021 roku i praktycznie natychmiast przykuł uwagę widzów swoją niestandardową formą. Animacja stanowiła filmowy wstęp, a zarazem zakończenie gry z serii Resident Evil. Dzięki zaufaniu i otwartości klienta Platige Image stworzył projekt całkowicie od podstaw. Studio odpowiadało za realizację wszystkich etapów, począwszy od wstępnej koncepcji, scenariusza, poprzez projekt postaci, oprawę graficzną oraz animację. Warstwa dźwiękowa również była dziełem jednego z działów studia – Platige Sound.

- Jest to wyjątkowe wyróżnienie dla naszego studia oraz całego zespołu, który był zaangażowany w proces produkcji tego unikatowego cinematika. Bardzo cieszymy się, że Resident Evil:Village został doceniony w tym prestiżowym konkursie. Serdecznie gratuluję wszystkim artystom, których wizja artystyczna przyczyniła się do powstania tak wyjątkowej produkcji oraz dziękuję wszystkim głosującym, którzy oddali swój głos na cinematik autorstwa Platige Image – powiedział Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

Nagrody Webby są międzynarodowymi wyróżnieniami, przyznawanymi za najlepsze prace w Internecie. Webby Awards, nazywane „Internetowymi Oscarami” – to powołane przez Międzynarodową Akademię Sztuki Cyfrowej i Nauki (IADAS) – nagrody przyznawane od 1996 roku. Ich celem jest uhonorowanie działań przyczyniających się do kreatywnego i profesjonalnego rozwoju Internetu oraz mediów interaktywnych. W tegorocznej 26. edycji Webby Awards zostało zgłoszonych kilkanaście tysięcy projektów z ponad 70 krajów. Ponad 500 000 użytkowników oddało prawie 2 miliony głosów tylko w kategorii People’s Voice. Obecna edycja Webby Awards jest więc największą edycję w historii.

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aż 5 europejskich nagród IAB Mixx Awards dla polskich kampanii
25 maja 2022 podczas flagowej konferencji IAB Europe - Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze kampanie digital. Polskie kampanie otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2022. Gratulujemy Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska, MSL Group Poland, Adequate, Erbud i Gameset.
„Najmłodszy Headhunter na świecie” z nagrodą Mixx Awards Europe
Publicis Worldwide Poland otrzymała prestiżową nagrodę w Mixx Awards Europe 2022 – konkursie doceniającym najlepsze digitalowe kampanie w Europie. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał złotą statuetkę w kategorii Influencer Marketing.
Konkurs Artinpost 2022
ArtInPost 2022 - wystartowała trzecia edycja konkursu kreatywnego organizowanego przez InPost. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 47 000 złotych i udział ich prac w największej wystawie plenerowej w wybranych polskich miastach. 
Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.
Nikon z przyjemnością informuje o zdobytych nagrodach na prestiżowych światowych konkursach. Aż cztery produkty marki zwyciężyły i zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie IF DESIGN AWARD. Ponadto pięć kolejnych produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Z kolei w globalnym konkursie TIPA 2022 marka otrzymała trzy nagrody w różnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764