logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinkciarz.pl i Tinder: kampania promocyjna z okazji walentynek

  PR 14.02.2022, przeczytano 525 razy

Walentynkowa promocja w marketplace na portalu Cinkciarz.pl daje użytkownikom Tindera możliwość zakupu subskrypcji premium o 25 proc. taniej. Płatności w eStore fintechu w dowolnej z 28 walut są możliwe za pomocą systemu Cinkciarz Pay, w tym portfelem walutowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinkciarz.pl-i-tinder%3A-kampania-promocyjna-z-okazji-walentynek,394757,artykul.html

W marketplace fintechu Cinkciarz.pl można kupić, w dowolnej z 28 walut, produkty cyfrowe, takie jak: gry, muzyka, audiobooki, e-booki, dostęp do VOD, karty podarunkowe, kody aktywacyjne, vouchery i oprogramowanie.

Wśród nowości w eStore Cinkciarz.pl są dostępne dwie subskrypcje premium aplikacji Tinder: Tinder Plus i Tinder Gold. W ramach wspólnej akcji walentynkowej, w okresie 14-28 lutego 2022 r., oba produkty są o 25 proc. tańsze. Promocja kampanii obejmuje banery na stronie internetowej Cinkciarz.pl oraz działania w social mediach.

Marketplace Cinkciarz.pl jest w pełni zintegrowany z autorskim systemem płatności fintechu – Cinkciarz Pay. Dzięki temu użytkownicy mogą opłacić zamówienie w dowolnej z 28 walut, m.in. za pomocą portfela walutowego, BLIK, Google Pay, Apple Pay, PayPal, karty Visa i MasterCard, przelewów online Pay-By-Link, Trustly, Skrill czy iDEAL.

Źródło: Cinkciarz.pl

www.cinkciarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764