logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinkciarz.pl oficjalnym sponsorem Wisły Płock

  PR 30.08.2016, przeczytano 449 razy
ilustracjastrzałka

Cinkciarz.pl podpisał umowę sponsorską z Wisłą Płock, kolejnym klubem piłkarskiej Ekstraklasy. Współpraca będzie miała charakter wieloletni. W jej ramach firma specjalizująca się w internetowej wymianie walut zyskała prawo m.in. do ekspozycji marki na stadionie w Płocku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinkciarz.pl-oficjalnym-sponsorem-wisly-plock,29734,artykul.html

Cinkciarz.pl jest jedną z polskich marek, która aktywnie wspiera rozwój sportów drużynowych. Podpisana właśnie umowa z Wisłą Płock rozszerza grono drużyn sponsorowanych przez firmę. Spółka współpracuje już z Chicago Bulls, reprezentacją Polski w piłce nożnej, reprezentacją Polski w koszykówce, Polską Ligą Koszykówki, Ruchem Chorzów, Cracovią Kraków, Jagiellonią Białystok i Stelmetem BC Zielona Góra.

Cinkciarz.pl został “Oficjalnym Sponsorem Wisły Płock” oraz “Official Foreign Currency Exchange Partner”.  - Wisła Płock to uznany klub nie tylko na Mazowszu, ale i w całej Polsce. Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z drużyną, która sięgała już po Puchar i Superpuchar Polski, a także reprezentowała nas z kraj w rozgrywkach UEFA. Mamy nadzieję, że podpisana właśnie umowa pomoże popularnym “Nafciarzom” umocnić obecność w najwyższej klasie rozgrywkowej, a nam zaprezentować brand nowej grupie odbiorców - mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

Cinkciarz.pl zyskał prawo do promowania usług serwisu wśród kibiców na stadionie w Płocku. Logotyp sponsora będzie eksponowany na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz na bandach LED podczas meczów, które Wisła Płock będzie rozgrywała w roli gospodarza. Firma uzyskała m.in. możliwość realizacji materiałów wideo z udziałem zawodników pierwszego składu oraz produkcji gadżetów reklamowych ze znakiem towarowym klubu.

- Cinkciarz.pl to firma, której ambicja i konsekwentne budowana pozycja lidera powinny być wzorem nie tylko dla przedsiębiorstw, ale i klubów sportowych. Łączą nas podobne wartości. Mamy nadzieję, że współpraca, którą właśnie nawiązaliśmy przyniesie obu stronom wiele korzyści i satysfakcji - mówi Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock.

Strony zdecydowały się nie ujawniać wartości kontraktu oraz czasu obowiązywania umowy.

Źródło: Cinkciarz.pl

www.cinkciarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764