logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinkciarz.pl partnerem filmu „Spider-Man: Daleko od domu”

  PR 11.06.2019, przeczytano 1369 razy
ilustracjastrzałka

Cinkciarz.pl zaangażował się w kampanię promocyjną filmu „Spider-Man: Daleko od domu", w kinach już od 5 lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinkciarz.pl-partnerem-filmu-_spider-man%3A-daleko-od-domu_,382842,artykul.html

Motyw zagranicznych wyjazdów zawarty w filmie „Spider-Man: Daleko od domu” doskonale wiąże się z usługami dostępnymi na portalu Cinkciarz.pl – przekazami pieniężnymi, wymianą walut i płatnościami. Dlatego firma finansowa, poza granicami Polski znana jako Conotoxia, została partnerem kampanii promocyjnej „Spider-Man: Daleko od domu" i przygotowała specjalny spot wideo, który będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce, a także promowany w mediach społecznościowych. Reklama łączy akcję filmu z zaletami szybkich i realizowanych w różnych walutach przekazów pieniężnych Cinkciarz.pl.

– Poza tym, że jesteśmy fanami postaci i filmów ze Spider-Manem, cieszymy się również z możliwości współpracy z największymi markami na świecie, do których należą Sony Pictures Entertainment i Marvel. Niesamowity zasięg kampanii promocyjnej filmów z serii o Spider-Manie oraz oddana rzesza fanów dodatkowo zwiększą przekaz dotyczący naszych supermocy: szybkich i bezpiecznych usług wielowalutowych – komentuje Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

Po wydarzeniach przedstawionych w filmie „Avengers: Endgame”, w nowej odsłonie przygód Spider-Mana bohater musi stawić czoła nowym zagrożeniom.

Źródło: Cinkciarz.pl

www.cinkciarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764