Cinkciarz.pl zaangażował się w kampanię promocyjną filmu „Spider-Man: Daleko od domu", w kinach już od 5 lipca.
Motyw zagranicznych wyjazdów zawarty w filmie „Spider-Man: Daleko od domu” doskonale wiąże się z usługami dostępnymi na portalu Cinkciarz.pl – przekazami pieniężnymi, wymianą walut i płatnościami. Dlatego firma finansowa, poza granicami Polski znana jako Conotoxia, została partnerem kampanii promocyjnej „Spider-Man: Daleko od domu" i przygotowała specjalny spot wideo, który będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce, a także promowany w mediach społecznościowych. Reklama łączy akcję filmu z zaletami szybkich i realizowanych w różnych walutach przekazów pieniężnych Cinkciarz.pl.
– Poza tym, że jesteśmy fanami postaci i filmów ze Spider-Manem, cieszymy się również z możliwości współpracy z największymi markami na świecie, do których należą Sony Pictures Entertainment i Marvel. Niesamowity zasięg kampanii promocyjnej filmów z serii o Spider-Manie oraz oddana rzesza fanów dodatkowo zwiększą przekaz dotyczący naszych supermocy: szybkich i bezpiecznych usług wielowalutowych – komentuje Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.
Po wydarzeniach przedstawionych w filmie „Avengers: Endgame”, w nowej odsłonie przygód Spider-Mana bohater musi stawić czoła nowym zagrożeniom.
Źródło: Cinkciarz.pl