logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinkciarz.pl partnerem filmu „Spider-Man: Daleko od domu”

  PR 11.06.2019, przeczytano 417 razy
ilustracjastrzałka

Cinkciarz.pl zaangażował się w kampanię promocyjną filmu „Spider-Man: Daleko od domu", w kinach już od 5 lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinkciarz.pl-partnerem-filmu-_spider-man%3A-daleko-od-domu_,382842,artykul.html

Motyw zagranicznych wyjazdów zawarty w filmie „Spider-Man: Daleko od domu” doskonale wiąże się z usługami dostępnymi na portalu Cinkciarz.pl – przekazami pieniężnymi, wymianą walut i płatnościami. Dlatego firma finansowa, poza granicami Polski znana jako Conotoxia, została partnerem kampanii promocyjnej „Spider-Man: Daleko od domu" i przygotowała specjalny spot wideo, który będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce, a także promowany w mediach społecznościowych. Reklama łączy akcję filmu z zaletami szybkich i realizowanych w różnych walutach przekazów pieniężnych Cinkciarz.pl.

– Poza tym, że jesteśmy fanami postaci i filmów ze Spider-Manem, cieszymy się również z możliwości współpracy z największymi markami na świecie, do których należą Sony Pictures Entertainment i Marvel. Niesamowity zasięg kampanii promocyjnej filmów z serii o Spider-Manie oraz oddana rzesza fanów dodatkowo zwiększą przekaz dotyczący naszych supermocy: szybkich i bezpiecznych usług wielowalutowych – komentuje Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

Po wydarzeniach przedstawionych w filmie „Avengers: Endgame”, w nowej odsłonie przygód Spider-Mana bohater musi stawić czoła nowym zagrożeniom.

Źródło: Cinkciarz.pl

www.cinkciarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tak pachnie blask: Kampania zapachów W.Kruk
W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej rusza 12 września br.
Zmiany klimatu prowadzą do coraz bardziej ekstremalnych zjawisk pogodowych. Przyzwyczailiśmy się do tego, że Jarosław Kret znakomicie nas z nimi zapozna i ostrzeże zawczasu. Teraz ma również inną rolę – w kampanii reklamowej pokazuje, że urządzenia przeciwzalewowe firmy KESSEL pozwalają nam przed nimi właściwie się zabezpieczyć.
Znamy już program IV Konferencji Forum Druku 3D
8 października w hali EXPO Kraków odbędzie się IV Konferencja Forum Druku 3D. Wydarzenie to jedyna taka impreza w Polsce poświęcona przemysłowym zastosowaniom technologii drukowania, skanowania i projektowania 3D. Co w tym roku znalazło się w programie konferencji?
„Prowadzisz? Odłóż telefon” – PZU rozpoczyna nową kampanię społeczną
Średnio co kwadrans dochodzi w Polsce do wypadku na drodze. Nawet co czwarty, według szacunków Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, jest spowodowany korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego.
Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764