logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinkciarz.pl z podcastem walutowym „Kurs na weekend”

  PR 12.03.2021, przeczytano 287 razy

Cinkciarz.pl startuje z serią cotygodniowych podcastów walutowych pod tytułem „Kurs na weekend”. W każdy piątek analityk fintechu Bartosz Sawicki będzie podsumowywał tydzień na rynku złotego i komentował najciekawsze wydarzenia ze świata walut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinkciarz.pl-z-podcastem-walutowym-_kurs-na-weekend_,390587,artykul.html

Podcasty „Kurs na weekend” to komentarze walutowe Bartosza Sawickiego, analityka Cinkciarz.pl. Ekspert będzie opowiadał o tym, co wydarzyło się w ciągu tygodnia na rynku złotego oraz w przystępny sposób omawiał najciekawsze wydarzenia ze świata walut.

„Kurs na weekend” będzie ukazywać się w każdy piątek na SoundCloud. Pierwszy odcinek jest już do odsłuchania na platformie. Docelowo podcast ma być również dostępny na Spotify, Google Podcasts i Apple Podcasts.

– Podcast Cinkciarz.pl to nieco lżejsze, ale wieloaspektowe spojrzenie na tematykę walutową. Wprowadzając nową formę komunikacji, chcemy dzielić się wiedzą i spostrzeżeniami. To odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy są zainteresowani tematyką makroekonomiczną i poszukują fachowej, szerokiej perspektywy na gospodarkę – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

  • Pierwszy odcinek „Kursu na weekend” można odsłuchać TUTAJ

Źródło: Cinkciarz.pl

www.cinkciarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca
Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.
Nowa kampania świąteczna Hebe od ABC4Brands
Agencja reklamowa ABC4Brands po raz kolejny przygotowała kampanię świąteczną dla sieci drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.
W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu Global Marketing Trends 2022,...
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764