logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cinkciarz.pl z podcastem walutowym „Kurs na weekend”

  PR 12.03.2021, przeczytano 488 razy

Cinkciarz.pl startuje z serią cotygodniowych podcastów walutowych pod tytułem „Kurs na weekend”. W każdy piątek analityk fintechu Bartosz Sawicki będzie podsumowywał tydzień na rynku złotego i komentował najciekawsze wydarzenia ze świata walut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cinkciarz.pl-z-podcastem-walutowym-_kurs-na-weekend_,390587,artykul.html

Podcasty „Kurs na weekend” to komentarze walutowe Bartosza Sawickiego, analityka Cinkciarz.pl. Ekspert będzie opowiadał o tym, co wydarzyło się w ciągu tygodnia na rynku złotego oraz w przystępny sposób omawiał najciekawsze wydarzenia ze świata walut.

„Kurs na weekend” będzie ukazywać się w każdy piątek na SoundCloud. Pierwszy odcinek jest już do odsłuchania na platformie. Docelowo podcast ma być również dostępny na Spotify, Google Podcasts i Apple Podcasts.

– Podcast Cinkciarz.pl to nieco lżejsze, ale wieloaspektowe spojrzenie na tematykę walutową. Wprowadzając nową formę komunikacji, chcemy dzielić się wiedzą i spostrzeżeniami. To odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy są zainteresowani tematyką makroekonomiczną i poszukują fachowej, szerokiej perspektywy na gospodarkę – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

  • Pierwszy odcinek „Kursu na weekend” można odsłuchać TUTAJ

Źródło: Cinkciarz.pl

www.cinkciarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764