logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Circle K decyduje się na globalną współpracę z Groupm

  PR 26.11.2020, przeczytano 516 razy

MediaCom będzie domem mediowym współpracującym z Circle K w Europie, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/circle-k-decyduje-sie-na-globalna-wspolprace-z-groupm,389332,artykul.html

Circle K, globalna sieć paliw i sklepów typu convenience, ogłosiła że wybrała MediaCom, spółkę należącą do GroupM, na swój nowy globalny dom mediowy. Dla Circle K jest to pierwszy przypadek konsolidacji strategii zakupu mediów, w ramach jednej globalnej agencji.

Komentując partnerstwo Margaret Barron VP Global Marketing & Brand z Circle K powiedziała:

- To przełomowa decyzja dla nas w Circle K, której podjęcie poprzedziła wnikliwa analiza. Media to miejsce, w którym marki i konsumenci łączą się. Nasza marka intensywnie rozwija się od momentu powstania, a ostatnie dwa lata poświęciliśmy na działania, które pomagają nam w budowaniu spójnego wizerunku na całym świecie. Naszą misją, jako firmy, zawsze było sprawianie, aby życie naszych klientów było odrobinę łatwiejsze każdego dnia. Dzięki partnerstwu z MediaCom opracujemy nowe i innowacyjne sposoby dotarcia do naszych klientów oraz przygotujemy w ramach naszych strategii marketingowych o wiele bardziej dopasowaną i odpowiadającą na ich potrzeby komunikację.

Współpraca z domem mediowym była poprzedzona 6-miesięcznym procesem przetargowym, w którym udział wzięło 18 agencji. Wcześniej Circle K z sukcesem współpracowało z kilkoma partnerami, wprowadzając markę Circle K na 11 rynkach.

W ramach partnerstwa agencja przejmie pełną odpowiedzialność za planowanie mediów, zintegrowane doradztwo i zakup mediów, wgląd w potrzeby rynku i pomiar efektów oraz rozwój globalnych i regionalnych strategii medialnych dla Circle K.

Fou Brown, Global Business Director w MediaCom powiedział:

- Jesteśmy podekscytowani globalną współpracą z Circle K, która obejmuje działania na jedenastu rynkach. Stworzyliśmy dedykowany zespół, który może w pełni skupić się na potrzebach biznesowych i z niecierpliwością oczekujemy, że odegramy rolę w doprowadzeniu firmy do większego sukcesu.

Źródło: MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Środkowoeuropejskie geny w kampanii DNA Era
Co jest zapisane w DNA mieszkańca Europy Środkowo-Wschodniej? Do wspólnych cech nawiązuje nowa kampania DNA ERA – firmy oferującej testy, które umożliwiają poznanie szans i ryzyk zdrowotnych, m.in. rozwoju różnych chorób. Na podstawie anonimowej analizy wyników 13 tys. swoich klientów, DNA ERA przedstawiła wspólne genetyczne...
Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764