logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Circlewise przejmuje Adhydrę

  PR 30.11.2020, przeczytano 994 razy
ilustracja

Circlewise AS, międzynarodowa firma z centralą w Norwegii dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie, dokonuje przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji”. Paweł Lebiedziński, dotychczasowy CEO agencji Adhydra, obejmuje stanowisko COO w międzynarodowych strukturach Circlewise. Dzięki przejęciu, Polska będzie dla Circlewise hubem na potrzeby rozwoju na kolejne rynki europejskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/circlewise-przejmuje-adhydre,389372,artykul.html

Adhydra powstała w 2019 r., specjalizując się w performance marketingu „nowej generacji”. Agencja wykorzystywała autorskie narzędzia sprzedażowe, łączące zaawansowane technologie z optymalną strategią mediową (Artificial Intelligence, Machine Learning, mobile i predykcja intencji zakupowych). W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki: Porówneo, Pracuj.pl, Delikatesy Centrum, home&you, Etam, Merkury Market, Neonet, Pako Lorente.

– Poszukiwania strategicznego partnera prowadziliśmy już od dłuższego czasu i bardzo cieszymy się z finalnego efektu tych poszukiwań, bowiem Circlewise nie jest po prostu kolejną, powielającą schematy siecią afiliacyjną. To właściciel innowacyjnej platformy do budowy i prowadzenia własnego programu partnerskiego z dostępem do globalnego marketplace wydawców, know-how międzynarodowego zespołu oraz narzędzi automatyzujących procesy rozliczeń, optymalizacji i komunikacji z wydawcami – mówi Paweł Lebiedziński, dotychczasowy CEO agencji Adhydra (obecnie obejmujący stanowisko COO Circlewise).

Circlewise to międzynarodowa firma, powstała w 2014 roku, z centralą w Norwegii, działająca na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. w Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie i na Łotwie.

Paweł Lebiedziński, współzałożyciel i dotychczasowy CEO Adhydry, wraz z przejęciem obejmuje stanowisko COO w strukturach międzynarodowych Circlewise. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój i upowszechnienie platformy Circlewise wśród klientów e-commerce na rynku europejskim. Oferta Circlewise będzie kierowana do sklepów internetowych, które chcą rozwijać kompetencje marketingowe in-house i rozszerzać sprzedaż na rynki zagraniczne.

CEO „powiększonego” Circlewise pozostanie Mathias Hell, pełniący tę funkcję od 2015 r.

– Dwa "żywioły" afiliacji, norweski i polski, łączą siły, żeby dać naprawdę świeży powiew na rynku mediów efektywnościowych. Polska była dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju, myśleliśmy o tym od dłuższego czasu, a dodatkowo przekonały nas ponadprzeciętne wyniki osiągnięte przez Adhydrę, która jest spółką młodą, ale jej zespół może pochwalić się bardzo dużym doświadczeniem na tym rynku – mówi Mathias Hell, CEO Circlewise AS – Dodatkowo produkty i technologie, które zostały tu w Polsce rozwinięte, pokazują bardzo innowacyjne podejście do tego segmentu komunikacji cyfrowej, i to mamy nadzieję, przyniesie wkrótce korzyści dla całej sieci. Nie bez znaczenia pozostaje fakt pandemii - afiliacja rozwija się obecnie bardzo dynamicznie, klienci poszukują bardziej efektywnych narzędzi niż te, które dotychczas uchodziły za takie. Stąd tak duże obecnie zainteresowanie afiliacją na całym świecie. Tak więc dla nas to bardzo dobry czas na taką inwestycję. I teraz chcemy uczynić Polskę także centrum dalszej ekspansji na pozostałe rynki europejskie.

Kwota transakcji związanej z przejęciem nie została ujawniona. Marka Adhydra zniknie z polskiego rynku, obsługę jej klientów przejmuje Circlewise.

Źródło: Circlewise AS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764