logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Circlewise rozbudowuje międzynarodowy zespół

  PR 19.04.2021, przeczytano 619 razy
ilustracja
Od lewej Zuzanna Nogańska, Mateusz Sosnowski, Marlena Mucha

Do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyły dwie nowe osoby – Zuzanna Nogańska i Katarzyna Oleksiuk. Równolegle do międzynarodowych struktur Circlewise dołączyła też dwójka Key Account Managerów, którzy wcześniej pracowali w agencji AdHydra (przejętej pod koniec ubiegłego roku przez Circlewise) -  Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/circlewise-rozbudowuje-miedzynarodowy-zespol,391112,artykul.html

Do międzynarodowego zespołu Circlewise (w ramach biura warszawskiego) dołączyło dwóch Key Account Managerów, pracujących wcześniej w AdHydra - Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.

Marlena Mucha z marketingiem internetowym związana jest od 10 lat. Swoje zainteresowania zawodowe skupiała przede wszystkim na marketingu efektywnościowym. Doświadczenie zdobywała współtworząc strategie performance’owe i realizując kampanie sprzedażowe dla podmiotów z branży finansowej,  takich jak np.:  Getin Bank czy Kasy Stefczyka, oraz budując i rozwijając  programy partnerskie dla takich marek jak Tchibo, 5-10-15 czy Endo. W Circlewise jako Senior Account Manager odpowiadać będzie za kompleksowe działania performance dla takich marek jak: Porówneo, Rikoland, Pako Lorente oraz rozwój programu partnerskiego sklepu home&you.

Mateusz Sosnowski ma 5-letnie doświadczenie na rynku digital. Swoje analityczne i e-marketingowe kompetencje rozwijał prowadząc zarówno programy partnerskie dla takich marek jak: 4F, Wojas, Top Secret, Intersport (pracując wtedy dla firmy TradeTracker), jak i efektywnościowe kampanie mobilne, generujące jakościowe instalacje aplikacji, m.in. dla Pracuj.pl i Delikatesy Centrum (pracując dla Adhydra). W Circlewise jako Senior Performance Account Manager odpowiadać będzie m.in. za wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-mediowych zwiększających skalę sprzedaży w programach partnerskich dla klientów firmy.

Równocześnie do warszawskiego zespołu (a zarazem i międzynarodowych struktur) Circlewise dołączyły dwie nowe osoby – Katarzyna Oleksiuk i Zuzanna Nogańska.

Katarzyna Oleksiuk na stanowisku Junior Data Analyst będzie wspierać międzynarodowy zespół analityków i programistów Circlewise w zakresie rozwoju biznesowych rozwiązań firmy. Odpowiadając za przygotowywania cyklicznych raportów dla kluczowych wskaźników (KPIs) dla klientów Circlewise, będzie bezpośrednio uczestniczyć  w optymalizacji i rozwoju istniejących procesów usprawniających prowadzone działania marketingowe.

Jest absolwentką SGH (kierunek: Finanse i rachunkowość, obecnie studiuje na drugim kierunku: Globalny biznes). Doświadczenie zdobywała pracując w domu mediowym MediaCom Warszawa, na stanowisku Media Assistant, gdzie uczestniczyła w procesie tworzenia strategii komunikacji marketingowej, planowaniu i zakupie mediów offline oraz koordynowaniu kampanii OOH.

Zuzanna Nogańska, dołączyła jako Junior Account Manager do zespołu odpowiadającego za działania performance dla takich marek jak  m.in. DUKA, Etam i Miloo Home; będzie  zajmować  się także obsługą programów partnerskich globalnych klientów Circlewise z branży finansowej.

Bezpośrednio przed dołączeniem do Circlewise pracowała w firmie Conquest Consulting oraz przez rok pełniła rolę ambasadora marki Citi na SGH, którego jest absolwentką na kierunku Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie.

- Od momentu przejęcia AdHydry w Polsce jesienią 2020 r. zapowiadaliśmy, że warszawskie biuro stanie się swego rodzaju hubem dla rozwoju firmy na kolejne nowe rynki europejskie i w związku z tym czeka je dynamiczny rozwój. Na początku roku miał miejsce ważny dla nas tranfser - dołączyła do nas Justyna Spytek, jako Client Success Director, a teraz mamy kolejne wzmocnienia zespołu. Mogę jednocześnie zapewnić, że na pewno będzie ich w tym roku więcej – komentuje Mathias Hell, CEO Cirlewise.

Źródło: Circlewise

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764