logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Circlewise rozbudowuje międzynarodowy zespół

  PR 19.04.2021, przeczytano 330 razy
ilustracja
Od lewej Zuzanna Nogańska, Mateusz Sosnowski, Marlena Mucha

Do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyły dwie nowe osoby – Zuzanna Nogańska i Katarzyna Oleksiuk. Równolegle do międzynarodowych struktur Circlewise dołączyła też dwójka Key Account Managerów, którzy wcześniej pracowali w agencji AdHydra (przejętej pod koniec ubiegłego roku przez Circlewise) -  Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/circlewise-rozbudowuje-miedzynarodowy-zespol,391112,artykul.html

Do międzynarodowego zespołu Circlewise (w ramach biura warszawskiego) dołączyło dwóch Key Account Managerów, pracujących wcześniej w AdHydra - Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.

Marlena Mucha z marketingiem internetowym związana jest od 10 lat. Swoje zainteresowania zawodowe skupiała przede wszystkim na marketingu efektywnościowym. Doświadczenie zdobywała współtworząc strategie performance’owe i realizując kampanie sprzedażowe dla podmiotów z branży finansowej,  takich jak np.:  Getin Bank czy Kasy Stefczyka, oraz budując i rozwijając  programy partnerskie dla takich marek jak Tchibo, 5-10-15 czy Endo. W Circlewise jako Senior Account Manager odpowiadać będzie za kompleksowe działania performance dla takich marek jak: Porówneo, Rikoland, Pako Lorente oraz rozwój programu partnerskiego sklepu home&you.

Mateusz Sosnowski ma 5-letnie doświadczenie na rynku digital. Swoje analityczne i e-marketingowe kompetencje rozwijał prowadząc zarówno programy partnerskie dla takich marek jak: 4F, Wojas, Top Secret, Intersport (pracując wtedy dla firmy TradeTracker), jak i efektywnościowe kampanie mobilne, generujące jakościowe instalacje aplikacji, m.in. dla Pracuj.pl i Delikatesy Centrum (pracując dla Adhydra). W Circlewise jako Senior Performance Account Manager odpowiadać będzie m.in. za wdrażanie nowych rozwiązań technologiczno-mediowych zwiększających skalę sprzedaży w programach partnerskich dla klientów firmy.

Równocześnie do warszawskiego zespołu (a zarazem i międzynarodowych struktur) Circlewise dołączyły dwie nowe osoby – Katarzyna Oleksiuk i Zuzanna Nogańska.

Katarzyna Oleksiuk na stanowisku Junior Data Analyst będzie wspierać międzynarodowy zespół analityków i programistów Circlewise w zakresie rozwoju biznesowych rozwiązań firmy. Odpowiadając za przygotowywania cyklicznych raportów dla kluczowych wskaźników (KPIs) dla klientów Circlewise, będzie bezpośrednio uczestniczyć  w optymalizacji i rozwoju istniejących procesów usprawniających prowadzone działania marketingowe.

Jest absolwentką SGH (kierunek: Finanse i rachunkowość, obecnie studiuje na drugim kierunku: Globalny biznes). Doświadczenie zdobywała pracując w domu mediowym MediaCom Warszawa, na stanowisku Media Assistant, gdzie uczestniczyła w procesie tworzenia strategii komunikacji marketingowej, planowaniu i zakupie mediów offline oraz koordynowaniu kampanii OOH.

Zuzanna Nogańska, dołączyła jako Junior Account Manager do zespołu odpowiadającego za działania performance dla takich marek jak  m.in. DUKA, Etam i Miloo Home; będzie  zajmować  się także obsługą programów partnerskich globalnych klientów Circlewise z branży finansowej.

Bezpośrednio przed dołączeniem do Circlewise pracowała w firmie Conquest Consulting oraz przez rok pełniła rolę ambasadora marki Citi na SGH, którego jest absolwentką na kierunku Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie.

- Od momentu przejęcia AdHydry w Polsce jesienią 2020 r. zapowiadaliśmy, że warszawskie biuro stanie się swego rodzaju hubem dla rozwoju firmy na kolejne nowe rynki europejskie i w związku z tym czeka je dynamiczny rozwój. Na początku roku miał miejsce ważny dla nas tranfser - dołączyła do nas Justyna Spytek, jako Client Success Director, a teraz mamy kolejne wzmocnienia zespołu. Mogę jednocześnie zapewnić, że na pewno będzie ich w tym roku więcej – komentuje Mathias Hell, CEO Cirlewise.

Źródło: Circlewise

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
Wystartowała kampania Bic Kids Dla Twojego Małego Artysty
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną...
Urządzenie holograficzne oparte na 5G umożliwia pełną projekcję drugiej osoby i komunikację w czasie rzeczywistym
Już wkrótce portale do komunikacji mogą stracić rację bytu. Nową rzeczywistością staje się technologia holograficzna, która umożliwia ludziom z różnych miejsc zaaranżowanie prawdziwej rozmowy, tak jakby stali tuż obok siebie. Firma Newtonlab Space opracowała pierwsze na świecie urządzenia holograficzne wykorzystujące technologię 5G. Portl może...
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
#Szczepimysię – KGHM prowadzi kampanię zachęcającą do szczepień pracowników miedziowej spółki
KGHM zachęca pracowników miedziowej spółki do szczepień przeciw COVID 19. W oddziałach firmy w Zagłębiu Miedziowym pojawiły się mobilne punkty szczepień. Pracownicy mogą wziąć udział w akcji oraz zaprosić członków rodzin i znajomych. Szczepienia są dobrowolne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764