logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cisowianka laureatem godła Superbrands już dziewiąty raz z rzędu

  PR 28.05.2018, przeczytano 471 razy
ilustracjastrzałka

24 maja 2018 roku w nowo otwartym Hotelu Europejskim w Warszawie najsilniejsze i najbardziej wartościowe polskie marki nagrodzone zostały godłem Superbrands i Superbrands Polska Marka. Po raz dziewiąty z rzędu laureatem tego cennego trofeum została CISOWIANKA, co jest potwierdzeniem siły tej marki i zaufania jakim od lat obdarzają ją konsumenci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cisowianka-laureatem-godla-superbrands-juz-dziewiaty-raz-z-rzedu,36639,artykul.html

Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce, które uwzględnia wszystkie istotne marki w każdej z badanych branż. Tegoroczny Proces Certyfikacji składał się z badania, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 tysięcy polskich konsumentów oraz ocen ekspertów Rady Marek. Jedynie marki, które były wyjątkowo chętnie rekomendowane przez konsumentów i jednocześnie ocenione pozytywnie przez ekspertów, miały szansę na uzyskanie tytułu.

W imieniu marki CISOWIANKA godło Superbrands i Superbrand Polska Marka odebrała PR Manager Cisowianki – Agata Berndt Wazelin.

Nagrodę Honorową Superbrands za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie otrzymała Janina Ochojska. Odbierając honorową nagrodę Superbrands Janina Ochojska dołączyła do grona takich laureatów jak Krzysztof Penderecki, Robert Lewandowski, Jerzy Buzek, Agnieszka Radwańska, Lech Wałęsa czy Henryka Bochniarz.

Laureatami nagrody Culture.pl Superbrands, od siedmiu lat przyznawanej przez Superbrands Polska we współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza, zostali: Olga Tokarczuk i Cyfrowa Biblioteka Narodowa POLONA.

Źródło: Cisowianka

www.cisowianka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku konkurs jest otwarty także dla autorów prac podyplomowych. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ.DIMAQ UNI open graphajlepszą pracę...
Provident przyznał nagrodę w konkursie Grand Press Photo 2019
Provident już trzeci rok z rzędu przyznał nagrodę specjalną w ramach konkursu Grand Press Photo. Jako partner kategorii Życie codzienne, Provident Polska wyróżnił zdjęcie wykonane przez Aleksandra Knittera, fotoreportera z Chojnic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764