logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cisowianka Perlage i Monica Bellucci w kontekście Bonda

  PR 16.10.2015, przeczytano 903 razy
ilustracjastrzałka

W związku ze zbliżającą się premierą najnowszego filmu o przygodach Jamesa Bonda, w którym to jedną z głównych ról gra Monica Bellucci, postanowiliśmy przypomnieć szerokiej publiczności reklamę Cisowianki Perlage z jej udziałem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cisowianka-perlage-i-monica-bellucci-w-kontekscie-bonda,26291,artykul.html

Kampania reklamowa rozpocznie się 19 października i potrwa do połowy listopada. Spot reklamowy wyświetlany będzie zarówno w głównych stacjach TV jak i w kinach, gdzie znajdzie się w bloku reklamowym wyświetlanym bezpośrednio przed seansem „Spectre”.

Za zakup czasu antenowego kampanii częściowo odpowiedzialny był dom mediowy „Five Media”, pozostały czas zakupiony został bezpośrednio. Producentem spotu było Tyrka Studio.

Źródło: Polskie Zdroje

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764