logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cisowianka Perlage partnerem Teatru Wielkiego Opery Narodowej

  PR 02.11.2016, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka
fot. K. Bieliński/Teatr Wielki – Opera Narodowa

Cisowianka Perlage od kilku lat aktywnie angażuje się we wsparcie dla kultury i sztuki w Polsce. Już trzeci sezon z kolei marka współpracować będzie z Teatrem Wielkim – Operą Narodową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cisowianka-perlage-partnerem-teatru-wielkiego-opery-narodowej,30418,artykul.html

Rozpoczęliśmy nowy, trzeci już sezon współpracy Teatru Wielkiego Opery Narodowej z Cisowianką Perlage. Dla teatru to ważne, że ta przyjaźń rozwija się dynamicznie z roku na rok -  mówi Marcin Marcin Fedisz, kierownik działu literackiego i marketingu Teatru Wielkiego Opery Narodowej – Jest nam miło, że Cisowianka Perlage obecna jest podczas wszystkich premier i ważnych dla Teatru Wielkiego wydarzeń i mamy nadzieję, że ta współpraca będzie kontynuowana również w kolejnych latach.

Wsparcie dla polskiej kultury i sztuki jest dla nas bardzo ważne dlatego też już trzeci rok z rzędu zdecydowaliśmy się współpracować z Teatrem Wielkim Operą Narodową
– komentuje Agata Berndt Wazelin PR manager ZL Nałęczów Zdrój, właściciela marki Cisowianka Perlage – Każda z premier jest zawsze dużym przeżyciem i jesteśmy pewni, że również sezon 2016/17 będzie obfitował w wyjątkowe wrażenia zarówno dla miłośników opery jak i baletu.

Nowy sezon operowy rozpoczęła w piątek 21 października premiera „Goplany” Władysława Żeleńskiego – opery w 3 aktach na motywach „Balladyny” Juliusza Słowackiego.

Źródło: ZL Nałęczów Zdrój

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764