logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciszewski MSL dla Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej

  PR 18.06.2012, przeczytano 571 razy

Ciszewski MSL wzmacnia swoją obecność w sektorze energetycznym. Agencja podpisała umowę na działania public relations z Polskim Stowarzyszeniem Energetyki Wiatrowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ciszewski-msl-dla-polskiego-stowarzyszenia-energetyki-wiatrowej,15876,artykul.html

Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej to największa w Polsce organizacja pozarządowa zajmująca się promocją wykorzystania wiatru, jako odnawialnego źródła energii. PSEW działa aktywnie od 1999 roku. W tej chwili Stowarzyszenie jest organizatorem największych wydarzeń branżowych w Polsce, przede wszystkim Konferencji i Targów PSEW. Stowarzyszenie organizuje także cyklicznie odbywające się spotkania pod szyldem Forum Energetyki Wiatrowej, w których uczestniczą przedstawiciele władzy ustawodawczej i wykonawczej oraz znaczące instytucje odpowiedzialne za kształt i funkcjonowanie rynku odnawialnych źródeł energii w Polsce. PSEW jest członkiem European Wind Energy Association oraz Global Wind Energy Council.

Udało nam się zebrać kompetencje i wiedzę o rynku energetycznych, dzięki którym jesteśmy wartościowym partnerem dla firm z tego sektora - mówi Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL – To bardzo perspektywiczny rynek pod kątem usług PR. Cieszy nas, że firmy z branży zaczynają dostrzegać korzyści biznesowe jakie może im przynieść dobra komunikacja.

Za obsługę Stowarzyszenia odpowiada dział Energy Ciszewski MSL, kierowany przez Marcina Roszkowskiego. Celem współpracy jest budowanie większego zrozumienia dla energetyki wiatrowej w Polsce. Ważnym elementem prowadzonej komunikacji są działania edukacyjne. Zmierzają one m.in. do obalenia mitów narosłych wokół odnawialnych źródeł energii jak i budowania społecznego poparcia oraz akceptacji dla najbardziej popularnej zielonej energii w Polsce. W ramach umowy Ciszewski MSL odpowiada za pełen zakres działań Media Relations oraz wsparcie medialne przy konferencjach prasowych, a także eventach specjalnych.

Źródło: Ciszewski MSL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764