logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ciszewski MSL wygrywa przetarg Discovery Networks w Polsce

  PR 13.03.2013, przeczytano 600 razy

Z początkiem marca firma Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z Discovery Networks CEEMEA. Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę korporacyjną oraz działania komunikacyjne dla dwóch najważniejszych kanałów - Discovery Channel i TLC. Klient został pozyskany na drodze otwartego przetargu, w którym wzięło udział kilkadziesiąt agencji. Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ciszewski-msl-wygrywa-przetarg-discovery-networks-w-polsce,18195,artykul.html

Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) jest częścią Discovery Communications, największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie. Jest to siódma najbardziej dynamicznie rozwijająca się firma wg magazynu Fortune, która co roku inwestuje miliard dolarów w nowe produkcje. Polska jest jednym z pięciu najważniejszych rynków dla światowego giganta.

Agencja Ciszewski MSL będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną oraz PR programowy dla Discovery Channel i TLC w Polsce. Stąd też, decydując się na wybór partnera zweryfikowaliśmy jego kompetencje na drodze kilkuetapowego przetargu. O sukcesie zdecydowały sukcesy w pracy z klientami z branży mediowej, a także bogate doświadczenie dedykowanego zespołu – mówi Piotr Kabała, Communications Manager CE & SEE w Discovery Networks CEEMEA.

Kompleksową obsługą klienta zajmą się konsultanci z dwóch działów agencji Ciszewski MSL. Dział Consumer Goods and Lifestyle, pod kierownictwem Zofii Bugajnej, będzie odpowiedzialny za obsługę flagowych kanałów - Discovery Channel oraz TLC. Dział Renaty Toczyskiej–Seligi będzie koordynował działania PR-u korporacyjnego.

Cieszymy się z pozyskania kolejnego prestiżowego klienta z branży medialnej. Dzięki pracy regionalnego hubu, któremu przewodzi MSLGroup Poland, działania korporacyjne Discovery Networks w Polsce będą jeszcze bardziej zintegrowane – powiedział Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL. 

Ze strony Discovery Networks CEEMEA za działania korporacyjne odpowiada Piotr Kabała, za PR programowy wszystkich kanałów wchodzących w skład portfolio Discovery – Adam Lemański.

Źródło: Ciszewski MSL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764