Agencja Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z liderem rynku deserów i impulsowych przekąsek lodowych, marką Algida należącą do grupy Unilever. Agencja odpowiada za stworzenie strategii komunikacyjnej, której realizacja przypada na lato 2012.
Obsługą Algidy zajął się zespół Consumer Goods & Lifestyle, kierowany przez Zofię Bugajną. Współpraca obejmuje wprowadzenie nowości lodowych w sezonie 2012 oraz działania media relations dla master brandu Algida, jak również marek Magnum, Carté d’Or i Algida Śmietankowa. Agencja przygotuje także dedykowane kampanii aplikacje internetowe, które zrealizuje zespół Marty Zielińskiej z Ciszewski MSL Internet. Na lipiec oraz sierpień 2012 zaplanowano blogger relations i inne działania e-PR.
Organizowany przez Ciszewski MSL launch nowości Algidy, odbył się 10 maja 2012r. Przeprowadzono go w formie warsztatów kulinarnych pokazujących nietypowe możliwości wykorzystania lodów w potrawach. Prowadzeniem i smakowitymi przepisami na Chłodnik Arbuzowy z Max X-POP czy Kaczkę z lodami sorbetowymi Carte d’Or, zajęła się Anna Starmach, znana z programu Gotuj o Wszystko TVN. Warsztaty cieszyły się dużym zainteresowaniem, udział w nich wzięło 70 dziennikarzy.
Ciszewski MSL pracuje z Unilever od 3 lat. Algida dołączyła do portfolio obsługiwanych przez agencję marek. Firma obsługiwała w przeszłości takie brandy jak Axe i Rexona.„To kolejny projekt, który realizujemy dla firmy Unilever. Nasza współpraca stale się rozwija, dzięki strategicznemu podejściu, kreatywnym rozwiązaniom i wysokiej skuteczności działań”, powiedział Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.
Źródło: Ciszewski MSL