logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Citeam.pl wystartował z kampanią reklamową

   12.10.2011, przeczytano 4265 razy
ilustracja

Serwis zakupów grupowych Citeam.pl, należący do Grupy Allegro, rozpoczął kampanię promującą kupowanie za pół ceny. Kompleksowe działania objęły telewizję, radio, kino, internet, outdoor oraz eventy pod hasłem Salony Grzechu. Akcję przygotowała i zrealizowała krakowska agencja Opcom we współpracy z firmami Starcom i dotPR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/citeam.pl-wystartowal-z-kampania-reklamowa,13683,artykul.html

Citeam.pl jest pierwszym spośród polskich serwisów zakupów grupowych, który zorganizował kompleksową kampanię reklamową. Ma ona na celu powiązanie marki Citeam ze stylem życia młodych i nowoczesnych osób, które lubią czerpać z życia pełnymi garściami. Jej obietnicą jest spełnianie różnorodnych pragnień i kaprysów bez oglądania się na portfel. Punktem wyjścia dla kampanii stało się pojęcie grzechu rozumianego jako uleganie zachciankom. Hasło kampanii to „Masz odwagę lekko zgrzeszyć?”.

Najważniejszym narzędziem kampanii jest reklama telewizyjna, która została zainspirowana filmem „Kac Vegas”. Syndrom „day after” jest doświadczeniem pokoleniowym. Od niego zaczyna się Kac Vegas i to jest punkt wyjścia dla reklamy. Weekendowe katharsis stanowi kanwę historii nakręconej jak teledysk. Oglądanie ma sprawiać przyjemność i zarażać entuzjazmem.

Spoty można obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych, czyli w TVN, Polsat, TVP. Reklama zainspirowana filmem znalazła również swoje miejsce na ekranach kin Cinema City.

Kampanii Citeam towarzyszy cykl eventów pod nazwą Salony Grzechu, które będą organizowane w pięciu największych polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście. Eventy będą realizowane w poszczególnych miastach przez okres tygodnia – od poniedziałku do soboty, a ich głównym założeniem jest możliwość skorzystania za darmo z usług oferowanych w serwisie Citeam.pl, w zamian za „zgrzeszenie” za przeszkloną witryną Salonu, na oczach przechodniów. Pierwsze eventy wystartowały 3.10 w Warszawie i Krakowie, kolejne rozpoczęły się 10.10 w Poznaniu i Wrocławiu, a ostatnie odbędą się w Trójmieście.

Działania reklamowe rozgrywają się również w Internecie, m.in. na kanale YouTube, serwisie Wykop.pl czy Twitterze. Na Facebooku, w fan page’u Citeam.pl, pojawiła się aplikacja, która umożliwia zdobycie wejściówki do Salonów Grzechu (udział jest darmowy, jednak wejściówka to pewne źródło uczestnictwa). Fani Citeam.pl mogą również skorzystać z drugiej aplikacji, wirtualnego Salonu Grzechu – po wgraniu swojego zdjęcia będą mogli nanieść na nie wzór tatuażu czy piercing. Kampanię wspierają również bannery interaktywne oraz w wersji video.

Działania outdoor opierają się m.in. na materiałach city light oraz reklamie w warszawskim metrze. Całość działań wizualnych jest zespolona wspólnym motywem zielono-niebieskiego ognia w kolorach Citeam.pl.
Korzystając z wdrożenia kompleksowej kampanii reklamowej, serwis Citeam.pl wprowadził przygotowywane wcześniej zmiany na stronie internetowej – dotychczasowe czarne tło zostało zastąpione jaśniejszą kolorystyką, cały design serwisu stał się bardziej nowoczesny. Citeam.pl zwiększył również ilość miast, w których można nabywać kupony zniżkowe, m.in. o Lublin, Tychy, Rybnik, Zabrze czy Rudę Śląską.

Za powstanie koncepcji kreatywnej i jej realizację odpowiada krakowska agencja Opcom, a za działania z obszaru public relations poznańska agencja dotPR. Natomiast planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Starcom. Kampania rozpoczęła się pod koniec września 2011 roku.

Źródło: Grupa Allegro

citeam.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764